zal cez železničné priecestie. Vodičovi sa zberač nepodarilo nahodiť, ani keď sa rozblikalo výstražné svetelné zariadenie, preto cestujúcich z vozidla tesne pred zrážkou "vyhnal". Strojvedúci na lokomotíve rýchlika 387 riadil vlak na trati Krakov - Constanca v prešovskom úseku, kde je traťová rýchlosť 100 km za hodinu k železničnému priecestiu v rýchlosti okolo 90 km za hodinu. Napriek tomu, že použil rýchlobrzdu, sa mu rýchlik zastaviť nepodarilo. Stihol však uskočiť do zadnej časti strojovne a znížiť rýchlosť tak, že lokomotíva narazila len do zadnej, už vyprázdnenej časti kĺbového trolejbusu. Ako pre SME na východe povedal Peter Demeter, vedúci dopravy Dopravných podnikov mesta Prešova, a. s., zdemolovanú zadnú časť desaťročného autobusu sa už zrejme neoplatí opravovať. Premávka mestskej dopravy bola obnovená o 8.10 h. Príčina nehody sa vyšetruje.