Prevádzkuje niekoľko In Store rádií v Česku a na Slovensku vrátane sietí Tesco či obchodov spoločnosti Ahold. Pôsobiť začala len pred štyrmi rokmi.
V COOP Jednote si napríklad hudobný podklad zatiaľ robia sami, ponuky špecializovaných firiem sa im zdajú pridrahé. Vedia, že zvládnuť kvalitne "podmazovú" muziku je veľký problém. Hudbu začali používať asi pre desiatimi rokmi.
"Myslím, že môže skvalitniť atmosféru obchodu, ale v malých predajniach ju zákazníci ani neočakávajú," hovorí Ďurček. Hudba podľa neho musí byť náladová a musí mať primeranú hlasitosť, inak môže byť aj škodlivá.
V In store rádiu, ktoré vysiela špeciálne pre zákaznícke priestory, ako obchody, hotely či čerpacie stanice, sú evergreeny či súčasné hity prerušované hlasnejšími reklamnými šotmi a informáciami pre zákazníkov.
V obchodoch sa hrá prevažne "európsky mainstream". "Tesco má však napríklad špecifickú požiadavku na 40 percent českej a slovenskej hudby," povedal Henrich Sikela, jeden zo spoločníkov i štatutárov Media Store. Hovorí, že existujú obchodné reťazce, ktoré si dávajú skomponovať špeciálnu "podmazovú" hudbu, aby nemuseli platiť poplatky za šírenie. "Takáto hudba je však veľmi jednotvárna." (zu)