V aktuálnom čísle Marek Michlík v Komunikačnom úvodníku rekapituluje kauzu, ktorá výraznou mierou naštrbila imidž a dôveryhodnosť jedného z najrenomovanejších zdrojov informácií – New York Times.
Ivan Žáry sa v Komunikačnej úvahe zamýšľa nad budovaním imidžu Slovenska. Vracia sa aj k pôsobeniu zaniknutej Slovenskej informačnej agentúry, ktorej aktivity mali smerovať k zlepšeniu vnímania našej krajiny v kľúčových krajinách sveta. Keďže myšlienka zriadiť osobitnú štátnu agentúru na budovanie a „žehlenie“ imidžu Slovenska v zahraničí opäť ožíva, Ivan Žáry dáva jednoduché odporúčania na to, aby takýto projekt nemal krátke trvanie ako jeho predchodca.
Každé číslo PRaktika pravidelne prináša novinky a kuriozity zo sveta komunikácie u nás i v zahraničí. Informácie v týchto rubrikách majú v prevažnej miere podobu elektronických liniek na plné znenia vybraných článkov z elektronickej verzie denníka SME.
Internetové periodikum PRaktik vzniklo a funguje vďaka spolupráci firmy ProPublicum s poskytovateľom internetových služieb EuroWeb Slovakia a vďaka súhlasu vydavateľstva Petit Press na využívanie informácií z denníka SME.
Objednávanie PRaktika je jednoduché a bezplatné. Záujemcovia pošlú e-mail na adresu listmanager@internet.sk. Do tela správy (nie do subjektu) napíšu subscribe PRaktik-list.