Čo s imidžom Slovenska?

BRATISLAVA 24. júna 2003 – Agentúra ProPublicum vydala už piate tohtoročné číslo bezplatného elektronického občasníka o komunikácii, public relations (PR) a marketingu PRaktik, ktorý v minulom roku znovu začal vychádzať v obnovenej podobe.

V aktuálnom čísle Marek Michlík v Komunikačnom úvodníku rekapituluje kauzu, ktorá výraznou mierou naštrbila imidž a dôveryhodnosť jedného z najrenomovanejších zdrojov informácií – New York Times.

Ivan Žáry sa v Komunikačnej úvahe zamýšľa nad budovaním imidžu Slovenska. Vracia sa aj k pôsobeniu zaniknutej Slovenskej informačnej agentúry, ktorej aktivity mali smerovať k zlepšeniu vnímania našej krajiny v kľúčových krajinách sveta. Keďže myšlienka zriadiť osobitnú štátnu agentúru na budovanie a „žehlenie“ imidžu Slovenska v zahraničí opäť ožíva, Ivan Žáry dáva jednoduché odporúčania na to, aby takýto projekt nemal krátke trvanie ako jeho predchodca.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Každé číslo PRaktika pravidelne prináša novinky a kuriozity zo sveta komunikácie u nás i v zahraničí. Informácie v týchto rubrikách majú v prevažnej miere podobu elektronických liniek na plné znenia vybraných článkov z elektronickej verzie denníka SME.

Internetové periodikum PRaktik vzniklo a funguje vďaka spolupráci firmy ProPublicum s poskytovateľom internetových služieb EuroWeb Slovakia a vďaka súhlasu vydavateľstva Petit Press na využívanie informácií z denníka SME.

Objednávanie PRaktika je jednoduché a bezplatné. Záujemcovia pošlú e-mail na adresu listmanager@internet.sk. Do tela správy (nie do subjektu) napíšu subscribe PRaktik-list.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 843
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 073
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 055
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 487
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 730
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 754
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 507
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 284
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu