Londýn 5. júla (TASR) - Tretina zamestnancov v Británii uvažuje o podaní výpovede vďaka nepríjemných zvykom svojich kolegov. Vyplýva to z výsledkov prieskumu spoločnosti Office Angels.
Najčastejšie sa na zozname iritujúceho správania objavovalo príliš hlučné rozprávanie do telefónu a odmietnutie uvariť čaj. Zamestnanci tiež nemajú radi, keď im niekto posiela e-mail, pričom sedí len pár krokov od nich.
Takmer polovica respondentov uviedla, že by sa vzdali i sedemdňovej dovolenky, ak by to znamenalo, že by nemuseli pracovať s ľuďmi, ktorí ich rozčuľujú.
"Niekedy to vyzerá, že trávime viac času s kolegami než s priateľmi a rodinou. I tie najmenšie zlozvyky môžu dráždiť a spôsobovať nezhody na pracovisku. Ohľaduplné správanie a komunikácia sú kľúčom k harmónii na pracovisku," tvrdí Paul Jacobs, riaditeľ Office Angels.