Informačné aktivity o EÚ budú presné a dostupné

BRATISLAVA 15. júla (SITA) - Informačné aktivity o našom vstupe do Európskej únie (EÚ), budú v tomto roku stáť 29,7 miliónov korún. Vládna kampaň odštartuje 28. augusta konferenciou o výhodách a rizikách ...

BRATISLAVA 15. júla (SITA) - Informačné aktivity o našom vstupe do Európskej únie (EÚ), budú v tomto roku stáť 29,7 miliónov korún. Vládna kampaň odštartuje 28. augusta konferenciou o výhodách a rizikách členstva v EÚ, ktorú organizuje kabinet spolu so Slovenskou akadémiou vied (SAV). Informácie sú určené občanom, ale najmä budúcim prijímateľom pomoci z fondov EÚ. Ako dnes na tlačovej besede uviedol vicepremiér pre integráciu Pál Csáky, kampaň bude dostupná pre každého. Csáky tiež chce, aby bola presná, preto nebude využívať služby agentúr ako to bolo pred referendom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Csákyho vzniknú cielené informačné systémy pre štyri operačné programy a kabinet využije služby verejnoprávnych médií. Mienkotvorné denníky uverejnia tematické prílohy o EÚ, v STV a v SRo budú vysvetľujúce programy. Filmy o integrácii a o únii bude STV vyrábať, alebo si ich požičia z Bruselu. Vyššie územné celky (VÚC), Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS), univerzity a ďalšie inštitúcie môžu požiadať Úrad vlády SR o prostriedky na organizovanie konferencií. Kabinet na ne poskytne maximálne 60 000 korún, zoznam expertov a témy, o ktorých budú prednášať. Podľa Csákyho už dnes pripravujú 400 regionálnych školiteľov. Pre školy vydajú učebnice o EÚ a niektoré informačné materiály budú okrem slovenčiny aj v maďarčine, rómčine a rusínčine.

SkryťVypnúť reklamu

Informačné aktivity o EÚ dnes schválila Ministerská rada vlády SR pre integráciu. Plánuje ich do nášho vstupu do EÚ, čiže do mája 2004. Na prvé štyri mesiace budúceho roku na tieto aktivity vyčlení ďalších zhruba 40 miliónov korún.


vp;zp;fa

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 458
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 104
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 671
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 024
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 136
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 738
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu