Slovensko do prezentácie v krajinách EÚ investovalo 9,5 mil. Sk

BRATISLAVA 13. augusta (SITA) - Slovensko investovalo do svojej prezentácie v členských štátoch Európskej únie (EÚ) 9,5 milióna korún. V správe Ministerstva zahraničných vecí SR (MZV) o plnení rozvojového ...

BRATISLAVA 13. augusta (SITA) - Slovensko investovalo do svojej prezentácie v členských štátoch Európskej únie (EÚ) 9,5 milióna korún. V správe Ministerstva zahraničných vecí SR (MZV) o plnení rozvojového programu externej integračnej komunikačnej stratégie sa uvádza, že SR tieto prostriedky vynaložila od januára 2002 do júna 2003. Vláda na zlepšenie imidžu Slovenska v EÚ vyčlenila až 40 mil. Sk. Z tejto sumy by mala šesť miliónov Sk ešte dostať firma Avitoba Press, s.r.o. , ktorá vyrába informačné obrazové a textové materiály a propagačné predmety. Ďalších sedem miliónov dostane agentúra B+Advertising, ktorá vyhrala súťaž na prezentáciu Slovenska v Škandinávii, Veľkej Británii a Írsku a svoj projekt začne realizovať v októbri.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

MZV muselo zrušiť ďalšie dva tendre na zabezpečenie programu v ostatných štátoch EÚ, pretože prihlásení nesplnili požadované kritériá. Opakované verejné súťaže uzavrú asi v novembri, preto ministerstvo navrhuje, aby ich víťazi už nepropagovali SR ako kandidáta, ale zabezpečili oslavy nášho prijatia do únie v máji 2004. Dvom víťazným uchádzačom rezervovali rovnako po sedem miliónov Sk.

Slovensko sa už v EÚ predstavilo prostredníctvom rôznych podujatí, ktoré organizovali naše zastupiteľské úrady. Súčasťou komunikačnej stratégie boli aj kultúrne akcie, medzi nimi napríklad výstava obrazov slovenských umelcov na sekretariáte komisára pre rozširovanie EÚ Güntera Verheugena. Slovensko bolo úspešné aj v rámci prezentácie Stredoeurópskej kultúrnej platformy v júni v gréckych Aténach. SR sa tiež podieľala na spoločných predstaveniach kandidátskych krajín vo Viedni, Haagu, Ríme a v Berlíne, kde ponúkala ochutnávku slovenských špecialít, kultúrny program a informačné prospekty.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  5. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  6. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  7. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  8. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 252
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 671
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 199
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 581
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 383
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 204
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 825
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 760
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu