MZV realizovalo projekty prezentácie SR v krajinách EÚ v sume 9,5 milióna Sk

Bratislava 27. augusta (TASR) - Na zvýšenie zahraničnej informovanosti o Slovensku ako budúcom členovi Európskej únie realizovalo Ministerstvo zahraničných ...

Bratislava 27. augusta (TASR) - Na zvýšenie zahraničnej informovanosti o Slovensku ako budúcom členovi Európskej únie realizovalo Ministerstvo zahraničných vecí SR prostredníctvom zastupiteľských úradov projekty v sume 9,5 milióna korún. Uvádza sa to v správe o priebežnom vyhodnotení programu externej integračnej komunikačnej stratégie, ktorú má od roku 2001 na starosti rezort diplomacie. Materiál dnes na zasadaní schválila vláda.

Ťažisko stratégie sa pritom v uplynulom polroku presunulo najmä do politicko-ekonomických prezentácií krajiny v zahraničí, zabezpečenia účasti na spoločných prezentáciách kandidátskych štátov a práce so zahraničnými novinármi. Zároveň sa realizovali verejné súťaže na výber profesionálnych agentúr, ktoré majú v nasledujúcom období realizovať ďalšie projekty propagácie Slovenska v krajinách EÚ.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

MZV SR vybralo na propagáciu SR pre oblasť Švédska, Dánska, Fínska, Veľkej Británie a Írska agentúru B+Advertising s.r.o., ktorej aktivity si vyžiadajú 7 miliónov Sk. Vzhľadom na nedostatočnú úroveň predkladaných projektov však nebolo možné uzatvoriť ďalšie dve verejné súťaže na propagáciu v ostatných členských krajinách EÚ. Podľa ministerstva by mali byť ďalšie dve agentúry vybrané až koncom tohto roku, čerpanie finančných prostriedkov v sume 14 miliónov korún je preto potrebné posunúť do 30. júna 2004 s tým, že projekty prezentácie budú orientované na oslavy budúcoročného májového vstupu krajiny do EÚ.

Na komunikačnú integračnú stratégiu vláda v roku 2001 schválila 40 miliónov Sk.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 499
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 182
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 808
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 993
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 597
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 778
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 496
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu