Atrakt Art, šéfredaktor Slávo Krekovič
„Obraz o krajine nám dávajú aj štátne bankovky. Ako môže niekto dôverovať mene, reprezentovanej bankovkami, ktoré nakreslil človek, čo má problémy s kreslením? Prvoplánová slovenskosť je rakovinou slovenského štátneho dizajnu,“ píše Martin Šútovec v záverečnej časti rozprávania o stave slovenského grafického dizajnu v novom čísle 3/4 revue. K výtvarnému bloku patrí aj itinerár po Bienále Benátky či rozhovor s Jakubom Němečkom z pražského vydavateľstva Mot, ktoré sa venuje výhradne komiksu. V ďalšom rozhovore sa predstavuje skladateľ, saxofonista a riaditeľ výskumu audiovizuálneho Mystery Laboratory v Toronte John Oswald, ktorý sa venuje hudobným transformáciám známych skladieb. A ešte raz interview - Alex Galloway, iniciátor a riaditeľ projektu Rhizome v ňom vysvetľuje jeho zmysel, ktorým je poskytnutie miesta na stretnutie tvorcom digitálneho umenia a ostatným, ktorí majú záujem používať internet tvorivým spôsobom.
Kedy a ako sa stalo, že elektronika je už nielen súčasťou komerčného syntezátorového popu, ale aj alternatívy, avantgardy, progresívnej hudobnej scény? Odpoveď dáva článok Lidské vlnění v digitálním matrixu. Aj ďalšími príspevkami, ako sú Net.art - mediálne kontexty a mystifikácia, Digitální filmy Granta Gee či Nostalgia za budúcnosťou - kybersvet, umenie & mysticizmus spĺňa časopis svoju ambíciu nielen vysokej náročnosti, ale aj tematickej exkluzivity. Isteže, nechýbajú pritom recenzie, informácie o podujatiach či osemstranová farebná príloha zo žilinského podujatia Ostrov 4 Graffiti.