Vicepremiér Csáky predstavil nové logo kampane o členstve SR v EÚ

Bratislava 2. septembra (TASR) - Vicepremiér Pál Csáky dnes predstavil nové logo informačnej kampane o členstve Slovenska v Európskej únii (EÚ).

Ide o modrý štvorec, v ktorom sú dve do seba zapadajúce časti puzzle. V jednej časti sú dve eurohviezdy a v druhej nápis Slovensko spolu s jednou eurohviezdou. Pod logom je na bielom podklade nápis euro-info.

V pôvodnom logu, ktoré sprevádzalo prvú časť kampane - predrefrendovú, bol motív vrchu Kriváň. Úrad vlády SR sa však rozhodol pre nové logo, pretože Kriváň bol príliš spájaný s referendom o vstupe SR do EÚ, povedal Csáky. "Experti preto odporučili nové logo," dodal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Autorom loga, ktoré stálo 199 tisíc korún, je isté grafické štúdio. K zákazke prišlo v malom výberovom konaní.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň o členstve SR do EÚ odštartuje už tento týždeň a mala by si spolu vyžiadať 124 miliónov korún. Občanov bude informovať o výhodách a rizikách členstva. Sústredí sa najmä na oblasti, ktoré podľa prieskumov verejnej mienky najviac zaujímajú občanov, alebo sú zdrojom ich najväčších obáv. Samostatnú oblasť budú tvoriť informácie o čerpaní eurofondov.

Kampaň prebehne vo verejnoprávnych médiách - STV a SRo formou diskusných, publicistických a vedomostno-súťažných relácií, a v najčítanejších denníkoch formou špecializovaných príloh o EÚ.

Csáky súčasne informoval o zmenách vo svojom tíme. Jeho novým hovorcom sa stal 30-ročný Martin Urmanič, ktorý už pôsobil na hovorcovskom poste u exministra zdravotníctva Romana Kováča. Urmanič tak vystriedal Pétera Miklósiho, ktorý odišiel začiatkom júla bez udania dôvodu.

SkryťVypnúť reklamu

Miklósiho meno sa objavilo v médiách v kauze neúspešnej eurohymny, ktorú stiahli z predreferendovej kampane pre nevysporiadané autorské práva, ako aj v súvislosti so zákazkami firmy jeho manželky. Tá sa podieľala na vydávaní niekoľkých publikácií pre Úrad vlády SR.

Nového šéfa má aj sekcia pre európske záležitosti, kde Silviu Matúšovú nahradil Ladislav Setnický.

alf som

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  4. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  6. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  2. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  3. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  4. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  5. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  6. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  7. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  8. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 272
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 707
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 206
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 591
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 386
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 183
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 805
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 679
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu