Londýn 12. októbra (TASR) - Záujem rodičov o vzdelávanie svojich detí má veľký vplyv na ich úspechy v škole. Ukazujú to výsledky výskumu spoločnosti Campaign For Learning.
Odborníci tvrdia, že zapájanie sa rodičov a ich povzbudzovanie má väčší efekt na úspechy detí ako sociálne pozadie alebo výber školy. Zatiaľ čo prijatie do dobrej školy nemusí byť vždy možné, vždy je možné urobiť viac pre pomoc svojmu dieťaťu.
Štúdia profesora Charlesa Desforgesa ukázala, že prípady, keď sa rodičia doma zapájajú do štúdia, majú pozitívny efekt na výsledky dieťaťa, aj keby všetky ostatné faktory boli výrazne oslabené. Tvrdí, že tento pozitívny účinok platí pre všetky sociálne vrstvy a všetky etnické skupiny.
Výskum Leona Feinsteina a Jamesa Symonsa potvrdil, že je chybné vidieť rozdiel medzi matkami pracujúcimi na plný úväzok a nepracujúcimi matkami. Hlavným kľúčom je, koľko záujmu dieťaťu preukážu, nie koľko času s ním strávia.
12 kac žab