Bratislava 8. decembra (TASR) - Sledovanosť celosvetovo rozšírenej kvízovej šou Milionár, ktorá sa na slovenských obrazovkách objavuje už tri roky, sa po dočasnom poklese vrátila na úroveň z prvého roku vysielania.
Vtedy bola relácia najsledovanejšou v TV Markíza. Podľa výsledkov prieskumu sledovanosti agentúry Visio sledovalo v období 1.9 23. novembra 2003 každé vydanie Milionára priemerne 1 688 000 divákov. Priemerná sledovanosť v tomto období dosahovala hodnotu 39,8 percenta, čo predstavuje 51,3-percentný podiel na trhu. Najsledovanejším bol v tomto období Milionár zo 14. novembra 2003, ktorého vydanie si nenechalo ujsť 1 894 000 divákov. Výsledky prieskumov sledovanosti ukazujú, že Milionár je obľúbený najmä u divákov vo veku 30 39 rokov. Rekordné bolo v Prešovskom kraji vydanie z 26. septembra 2003, kde sledovanosť dosiahla hodnotu až 67,8 percenta.
Kvízová šou, ktorú TV Markíza vysiela od 15. septembra 2000, patrí medzi najsledovanejšie formáty televízie a aj v celosvetovom meradle patrí slovenský Milionár k najsledovanejším. K Milionárovi neodmysliteľne patrí aj jeho moderátor Martin Nikodým, ktorý súťaž moderuje už od začiatku jej vysielania. Pravými milionármi sa vďaka relácii doteraz stalo celkove päť Slovákov.