TEXT A FOTO - TASR, ČTK, ČTK/AP a ARCHÍV
V priemere 102 eur, čo je vyše štyritisíc našich korún, utratí každý rok francúzska žena za novú spodnú bielizeň. Približne štvrtina Francúzok nakupuje bielizeň v supermarketoch, dvadsať percent v špecializovaných butikoch a šestnásť percent si vyberá zásadne v katalógoch. Z výsledkov nedávneho prieskumu tiež vyplynulo, že za intímne oblečenie utrácajú najviac ženy vo veku 55 až 64 rokov - v priemere 120 eur. Ženy od 65 rokov sú podstatne šetrnejšie. Za nákup spodnej bielizne vydali za rok priemerne len 66 eur (asi 2500 korún). Ešte menej míňajú v tomto smere muži. Priemerný Francúz utratil vlani za bielizeň len 19 eur a 30 centov (800 korún).