Bratislava 18. februára (TASR) - Najsledovanejšou spomedzi 69 televíznych staníc ostala do konca minulého roka TV Markíza so 70 percentami, druhou najúspešnejšou je STV 1 s 30 percentami.
Podľa prieskumu MML-TGI, MÉDIA 3/2003 spoločnosti Median, ktorý uskutočnila v čase od 18. augusta do 7. decembra 2003 s 3641 respondentmi, sa umiestnila TV JOJ na treťom mieste s 24 percentami. Najčastejšou odpoveďou na otázku, ktorú televíziu respondent sledoval včera, bola TV Nova so šiestimi percentami. O jedno miesto si polepšili Prima TV s piatimi percentami, TA3 a ČT 1 so štyrmi percentami. Rovnaký podiel sledovanosti dosiahla koncom minulého roka STV 2, ktorá však klesla o tri miesta. Celková sledovanosť televízii stúpla o tri percentá - na 90 percent.
Podiely na trhu boli v uvedenom období nasledovné - TV Markíza 53 percent, STV 1 a TV JOJ po 13 percent, TV Nova a Prima po tri percentá a TA3 s ČT 1 a STV 2 po jednom percente.
UPOZORNENIE: Grafická služba Ekonomickej redakcie TASR vydáva k správe graf.