V globálnom svete je základom lokálna kvalita

Poradenská skupina Amrop Jenewein Group (AJG), ktorá na Slovensku už jedenásť rokov poskytuje poradenstvo v oblasti manažmentu a ľudských zdrojov, je členom The Amrop Hever Group - najväčšej medzinárodnej siete nezávislých Executive Search spoločností ...

Poradenská skupina Amrop Jenewein Group (AJG), ktorá na Slovensku už jedenásť rokov poskytuje poradenstvo v oblasti manažmentu a ľudských zdrojov, je členom The Amrop Hever Group - najväčšej medzinárodnej siete nezávislých Executive Search spoločností na svete. Každá z jej členských firiem pôsobiacich prostredníctvom 81 kancelárií v 52 krajinách na piatich kontinentoch je lídrom na domácom trhu, s dôkladnou znalosťou lokálnych podmienok. Hlavnou výhodou členstva v tomto globálnom združení je pre všetky členské spoločnosti možnosť formovať a využívať silu živého medzinárodného prepojenia najmä výmenou informácií a know-how.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

SPOLOČNÉ ŠTANDARDY

The Amrop Hever Group svojim členom poskytuje kvalitu celosvetového dosahu bez straty samostatnosti, pričom dôraz sa kladie na výmenu najlepších skúseností v oblasti vyhľadávania ľudských zdrojov, manažmentu vedomostí, technológií, rozvoja pracovníkov a obchodu. „Kvalitu výkonu členských firiem o. i. zaručuje dodržiavanie a neustále zvyšovanie stanovených štandardov, teda presne definovaných pravidiel, podľa ktorých sa musia jednotlivé partnerské organizácie správať. Ide o akúsi východiskovú bázu, ktorá zahŕňa jednotlivé procesy od etiky cez formu prezentácie a ponuky, ich obsah, členenie atď. až po určovanie honorárov,“ hovorí Martin Novotný, co-chairman a partner AJG. „Spoločné štandardy a identita postavená na rovnakých základoch zaručujú, že ak sa klient obráti na ktorúkoľvek členskú spoločnosť, môže si byť istý, že dostane rovnako kvalitný servis. Je jedno, či pracuje v Austrálii, alebo Maďarsku, na celom svete sa môže presvedčiť, čo znamená značka Amrop Hever, s čím je identifikovaná a čo dokáže ponúknuť a úspešne zrealizovať,“ pokračuje M. Novotný. V praxi zavádzanie štandardov po prijatí za člena medzinárodného spoločenstva Executive Search firiem nepredstavovalo pre poradenskú skupinu AJG nijaké radikálne zmeny, hoci spoločné pravidlá upravujú aj také detaily, ako je štruktúra ponuky alebo typ či farba používaného písma.

SkryťVypnúť reklamu

ČÍSLO JEDEN NA TRHU

„Vstup do The Amrop Hever Group nám pomohol v danom momente lepšie reagovať na zmeny trhu. Ak totiž niekto chce byť lídrom, musí sa vyvíjať súčasne, resp. skôr ako okolité prostredie, musí sa stále zdokonaľovať. Naše súčasné výsledky, ktoré nás na Slovensku radia na jedno z popredných miest, však nezávisia len od členstva v globálnom združení. Naším cieľom vždy bolo byť číslom jeden na domácom trhu a začlenenie do globálnej siete sa stalo iba podporou a logickým pokračovaním napĺňania tejto vízie. Základom úspechu The Amrop Hever Group sú lokálni partneri, ich práca a rozvoj - byť členom samo osebe nestačí. Jednotlivé spoločnosti sa môžu stať súčasťou globálnej úrovne až vtedy, ak dosiahnu a udržia požadovanú kvalitu v lokálnom prostredí“, vysvetľuje M. Novotný.

SkryťVypnúť reklamu

PLATFORMY SPOLUPRÁCE

Pokiaľ ide o výmenu informácií a získaných skúseností, ktorá je pre členské spoločnosti The Amrop Hever Group jedným z podstatných zdrojov know-how, najvýznamnejšími platformami na jej realizáciu sú globálne a regionálne pracovné skupiny (tzv. practice groups). Globálne practice groups sú pracovné skupiny konzultantov špecializovaných na služby podľa jednotlivých segmentov (Banking/Financial Services, Telecom/Technology, Manufacturing/Automotive, Pharma/Healthcare, Consumer Good/Retail, Advertising/Media, IT/e-Business, a i.), ktorí sa pravidelne stretávajú a rozoberajú doterajší vývoj a nové možnosti rozvoja v danej oblasti hospodárstva. Regionálne pracovné skupiny a stretnutia zasa umožňujú tesnejšiu obchodnú spoluprácu a realizáciu spoločných projektov na určitom teritóriu, to znamená v krajinách s viac-menej podobnými kultúrnymi tradíciami a dlhodobými cieľmi. „Prednedávnom sa v Budapešti uskutočnil Central European Meeting, intenzívne pracovné stretnutie partnerov jednotlivých lokálnych spoločností stredoeurópskej oblasti, na ktorom sa hovorilo o spolupráci pri získavaní globálnych klientov, o konkrétnych spoločných projektoch a o možnej výmene kandidátov. Práve kontakty a informácie zo širšieho geografického priestoru sú hlavnou výhodou členstva v The Amrop Hever Group, ktoré prináša hodnotu nielen pre nás, ale sprostredkovane aj pre našich klientov,“ uzatvára M. Novotný. (ach)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 348
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 922
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 690
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 158
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 813
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 174
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 688
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 610
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu