Jednotka STV vo februári zvýšila svoj podiel na trhu o pol percenta

Bratislava 17. marca (TASR) - Prvý program Slovenskej televízie (STV) Jednotka zvýšil vo februári svoj priemerný podiel na trhu na 24 percent, čo je oproti ...

Bratislava 17. marca (TASR) - Prvý program Slovenskej televízie (STV) Jednotka zvýšil vo februári svoj priemerný podiel na trhu na 24 percent, čo je oproti januáru nárast o pol percenta. Najsledovanejším programom pritom bola Svadba snov.

Podľa výsledkov denného kontinuálneho výskumu Jednotka dosiahla v hlavnom vysielacom čase od 19.30 do 22.00 28,7-percentný podiel na trhu, Dvojka získala celkovo 4,1-percentný podiel, v hlavnom vysielacom čase 3,7-percenta. Markíza zaznamenala 34,4-percentný, 30-percentný v hlavnom vysielacom čase, JOJ 14,5 percenta a 15,9 percent.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najsledovanejším programom STV sa stalo prvé vydanie Svadby snov so Zuzanou Čižinskou, vyrábané na základe licencie so spoločnosťou Endemol. V piatok 13. februára večer ju videlo vyše 1,7 milióna divákov a dosiahla takmer 50-percentný podiel na trhu. Nasledujú Správy STV zo stredy 4. februára - 1,6 milióna divákov a 52-percentný podiel. Tretím najúspešnejším februárovým titulom sú Športové správy z rovnakého dňa s 1,5 milióna divákov a 50-percentným podielom.

Rovnaký počet divákov prilákal k obrazovkám STV kinohit Svadby podľa Mary, ktorého 45-percentný podiel na trhu získal absolútne prvenstvo v čase od 20:00 do 22:00. "Štvrtkové kinohity sa etablovali ako divácky atraktívna alternatíva oproti niekoľkoročným zábavným programom konkurencie," konštatoval pre TASR člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Zahradník. Úspešný kinohit pre mládež Road Trip videlo vo štvrtok 29. februára v priamom dueli oproti Uragánu až 31 percent divákov vo veku od 15 do 24 rokov a 29 percent divákov vo veku od 25 do 34 rokov, celkovo takmer 750 tisíc divákov.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Zahradníka sa mimoriadnej obľube tešia české filmy v nedeľu večer, najsledovanejšie boli Slávnosti snežienok z nedele 22. februára s 950 000 divákmi a 28-percentným podielom na trhu. Musíme si pomáhať s Annou Šiškovou a Boleslavom Polívkom zdolalo aj dvojicu Milla Jovovich a Bruce Willis v Piatom elemente. Podľa Zahradníka dalo Jednotke dalo prednosť 750 000 divákov, konkurencia mala o 120 tisíc divákov menej. Zvýšený záujem divákov priniesli vo februári viaceré nové formáty - Pošta pre teba, Ranč, Super kvíz, SOS, Vadkerti talkshow, Reportéri a Zmenáreň.

Nové rekordné hodnoty vykázala aj relácia Odpovede z obrazovky, kde na otázky televíznych divákov odpovedá generálny riaditeľ STV Richard Rybníček. Oproti januáru získala takmer 100 tisíc nových divákov, pričom najsledovanejšie vydanie z 22. februára videlo skoro 500 tisíc divákov, podiel na trhu o 11:35 hod. bol 44 percent.

SkryťVypnúť reklamu

Medzi mimoriadne sledované patria romantické filmy v stredu, najsledovanejšia slovenská politická talkshow O 5 minút 12 v nedeľu 29. februára mala 960 tisíc divákov a podiel 70 percent.

Jednotka boduje aj u detského diváka, relácie z vlastnej kuchyne majú stabilný ohlas a pozitívne februárové výsledky prieskumov sledovanosti DKV sú potešujúce aj v rámci nových formátov. Super kvíz Junior sledovalo priemerne 308 tisíc divákov, podiel divákov vo veku do 14 rokov bol 46 percent, pričom najsledovanejšia relácia mala v tejto skupine divákov podiel až 63 percent. K reláciám pre deti a mládež patria i Detské správy, Lúskanie, Elá Hop, Bábovka, Objavy Majstra N, Superchyty, Gombík a Gombička.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 179
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 5 061
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 977
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 671
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 3 693
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 935
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 737
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 472
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu