Výhody bankopoistenia očami bankárov

Bankopoistné produkty ponúka väčšina slovenských bánk. V čom vidia ich hlavný prínos

zástupcovia vybraných bánk?

Marta Krejcárová, ČSOB

Možnosť uzavrieť poistenie priamo v banke šetrí klientovi cenný čas a poskytuje mu potrebný komfort "pre dobré rozhodnutie" či už v otázke zhodnotenia peňazí (sporenie, investovanie) alebo zabezpečenia bankových produktov (spotrebný, hypotekárny úver).

Navyše, v ČSOB okrem kvalitného poradenstva klient získa primerané poistenie a aj cenovú výhodu - zľavy z poistenia, resp. z poplatku za uzatvorenie úverovej zmluvy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Andrea Kollárová, HVB Bank

SkryťVypnúť reklamu

Medzi najdôležitejšie výhody pre klienta patrí predovšetkým to, že mu je poskytnuté kvalitné poradenstvo, na mieru šité a na seba nadväzujúce produkty na jednom mieste od dôveryhodného partnera. To všetko umožňuje klientovi ušetriť nielen finančné prostriedky, ale aj čas a námahu.

Ponuka spoločných produktov však prináša výhody aj pre banku. Kvalitný servis prispieva k celkovej spokojnosti klientov, čo má priro-dzene z dlhodobého hľadiska pozitívny vplyv aj na činnosť banky.

Elena Penzes-Ströbl, Istrobanka

Predajom poistných produktov, či už ako súčasti bankových produktov alebo samostatne, zvyšuje banka svoj kredit vo vzťahu ku

klientele. Umožňuje zabezpečiť komplexné uspokojenie potrieb klienta "pod jednou strechou". Poskytnutím takejto starostlivosti znižuje náklady klienta a umocňuje vzťah "klient

SkryťVypnúť reklamu

a jeho banka".

Slavomír Steigauf, Ľudová banka

Banka má možnosť v spojení s poistením vytvárať pre klienta atraktívnejšie produkty, napríklad úrazové poistenie a bežný účet alebo programy služieb v Ľudovej banke, poistenie a retailový úver. Prostredníctvom bankopoistných produktov máme možnosť osloviť nových klientov, ktorí majú záujem napríklad o výhodnejšie úročené produkty, akými sú produkty kapitálového životného poistenia. Banka sa tak môže stať jedinečným poskytovateľom služieb a zvyšuje svoju konkurenčnú schopnosť.

Norbert Lazar, OTP Banka

Výhody spočívajú predovšetkým v tom, že klient má "pod jednou strechou" produkty a služby, ktoré si za iných okolností zriaďuje na dvoch rozličných miestach. Okrem šetrenia času to, samozrejme, prináša aj celkový finančný efekt - tieto produkty sú tým lacnejšie. Veľkou výhodou je aj možnosť ich kombinácie, napríklad ak banka vyžaduje v prípade úveru poistenie, je možné okamžite zareagovať priamo na mieste a nájsť pre klienta najvýhodnejší variant.

SkryťVypnúť reklamu

Roman Začka, Tatra banka

Bankopoistné produkty sú produkty spájajúce klasický bankový produkt s určitým druhom poistenia. Toto spojenie prináša klientovi pridanú hodnotu - možnosť uzavrieť program s poistením v pobočke svojej banky, čo pre neho znamená úsporu času, zvýšenie komfortu a využitie atraktívnych podmienok vytvorených špeciálne a exkluzívne pre tieto typy produktov. Doterajšie výsledky potvrdili veľký záujem klientov o tieto produkty.

Eva Güttlerová, Slovenská sporiteľňa

Výhodou bankopoistných produktov je to, že klient má k dispozícii širokú škálu finančných služieb ponúkaných na jednom mieste. A vďaka tomu, že bankový poradca má komplexný prehľad o klientových financiách, má možnosť klientovi poskytnúť lepšie poradenstvo.

Katarína Ševčíková, UniBanka

SkryťVypnúť reklamu

Výhodou pri predaji poistného produktu v banke je, že pracovník banky nepredáva poistný produkt cudziemu človeku, ale človeku, ktorý je klientom banky dlhší čas a pracovník banky ho lepšie pozná. Spravuje klientovo finančné portfólio, a tak pozná jeho finančnú situáciu, priority pri investovaní finančných prostriedkov a na základe toto vie lepšie zvoliť optimálne riešenie. Banka okrem správy finančných aktív navrhuje klientovi riešenia, ktoré minimalizujú pokles životnej úrovne klienta po prechode z produktívneho do dôchodkového veku. Jedným z takýchto riešení je aj kapitálové životné poistenie, ktoré sa v podmienkach banky využíva nielen na krytie rizika, ale aj ako zdroj dodatočných finančných prostriedkov.

Silvia Nosálová, VÚB

Naša banka sa snaží vystupovať ako sprostredkovateľské a poradenské miesto, kde si náš klient dokáže zabezpečiť pokrytie aj takých potrieb, ktoré by banka samostatne zabezpečiť nevedela. Klient dostane v banke komplexné služby pokrývajúce všetky jeho požiadavky. (er)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 336
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 886
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 688
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 189
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 589
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 447
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 721
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 590
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu