Zo 115 vybrali 14 námetov na hraný film

BRATISLAVA 18. mája (SITA) - Opravte si, prosím, v správe STV: Zo 115 vybrali 14 námetov na hraný film, ktorú agentúra SITA vydala dnes o 13:20 pod číslom 0181 číselné údaje v titulku a v prvej vete. ...

BRATISLAVA 18. mája (SITA) - Opravte si, prosím, v správe STV: Zo 115 vybrali 14 námetov na hraný film, ktorú agentúra SITA vydala dnes o 13:20 pod číslom 0181 číselné údaje v titulku a v prvej vete. Namiesto "zo 115 vybrali 14 námetov na hraný film" má byť správne "zo 114 vybrali 15 námetov na hraný film". Pre úplnosť uvádzame plné znenie opravenej správy vrátane titulku.

Agentúra SITA sa za chybu ospravedlňuje.



STV: Zo 114 vybrali 15 námetov na hraný film

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



BRATISLAVA 18. mája (SITA) - Slovenská televízia (STV) vybrala 15 zo 114 námetov na televízny film, ktoré zbierala od marca. "Počet prihlásených prác prekonal očakávania televízie a potvrdil tvorivý potenciál slovenských autorov," skonštatoval člen manažmentu STV Branislav Zahradník. Kvalita vybraných námetov dáva podľa neho šancu na divácky úspešnú televíznu realizáciu a prvých desať najlepších námetov zadá STV na prvé scenáristické spracovanie. O tom, ktoré zo scenárov sa dočkajú aj nakrútenia, rozhodnú v septembri.

SkryťVypnúť reklamu

Ako Zahradník uviedol pre agentúru SITA, vybrané námety reflektujú súčasnosť v rôznych životných situáciách. Sú medzi nimi témy rodiny, medziľudských vzťahov, výchovy detí, ale i nezamestnanosti, sociálnych a zdravotných problémov, životné osudy ľudí rôznych profesií, veku a spoločenského postavenia. Nechýbajú ani príbehy bývalého herca po mozgovej príhode, redaktorky bulvárneho časopisu, pašerákov cigariet, dvoch tínedžeriek či luxusnej prostitútky.

Odbornú porotu, ktorá námety vyberala, tvorili Ondrej Šulaj, Ľuboš Machaj, Dana Garguláková, Jana Skořepová, Dagmar Ditrichová a Ivan Janovský. Úspešnými autormi sú Slavena Liptáková (Nespavosť),

Peter Gajdošík (Apolón klub), Jozef Puškáš (Komédia zimného slnovratu), Viliam Klimáček (Stopári), Alena Bodingerová (Ozveny hniezda), Peter Krištúfek (Muž na diaľnici), Zuzana Liová (Ticho), Elena Antalová (Hovorte mi o láske), Monika Višniarová (Silvestern), Zuzana Kepplová (bez názvu), Zuzana Križková (Posledný návrat domov), Diana Kacarová (Zimné šťastie), Martin Repka (Na východe nič nové), Ladislav Kravčík (Cesta do Bratislavy), Soňa Ferancová (Červená).

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 492
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 165
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 698
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 751
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 004
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 453
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 768
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 520
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu