Hrycová nie je v cestovnom ruchu nováčikom. Dvadsaťdeväť rokov pracovala v Československých a potom šesť rokov v Českých aerolíniách. Nápad založiť si vlastnú cestovku nebol dlhodobo plánovaným krokom. „V jednej chvíli som sa takto rozhodla a vytvorili sme to.“
Na začiatku sa, samozrejme, poradila s manželom, skúseným podnikateľom. „Najprv som chcela rok zostať doma – zorientovať sa v problematike cestovných kancelárií. Ale manžel mi radil, že by to bola strata času. Poslúchla som a šla som do toho hneď. Teraz uznávam, že mal pravdu. Urobila som dobre,“ hovorí Hrycová.
Cestovka má podľa nej dostatok klientov vďaka špičkovému personálu. „Stavila som na profesionalitu svojich ľudí, nie na vizáž nejakých mladých dievčat. Pracujú u mňa dámy, ktoré už predtým dlho robili v cestovnom ruchu a za ten čas si vybudovali úctyhodný okruh klientov. Teraz to zúročujú,“ dodáva.
V skladbe zákazníkov vraj nedominuje žiadna vrstva, striedajú sa všetky. Reduta Travel nerobí vlastné produkty, ale „šije na mieru“ produkty podľa požiadaviek. S cestovkou vraj cestuje celá rodina, známi a hodia sa aj manželove kontakty. (ru)