Značkové oblečenie za rovnaké ceny

BRATISLAVA - Ceny značkového oblečenia sa po vstupe do Európskej únie nezmenili. Stále sa predáva tovar, ktorý bol objednaný a dovezený ešte pre vstupom. Predajcovia však nepredpokladajú, že ani keď sa na pultoch objaví nový tovar, že by sa mali jeho ...

BRATISLAVA - Ceny značkového oblečenia sa po vstupe do Európskej únie nezmenili. Stále sa predáva tovar, ktorý bol objednaný a dovezený ešte pre vstupom. Predajcovia však nepredpokladajú, že ani keď sa na pultoch objaví nový tovar, že by sa mali jeho ceny meniť.

Majiteľ predajne s luxusným oblečením Chantall v bratislavskom Auparku Zsolt Benčík vraví, že na zmenu cien po vstupe do únie nie je dôvod. Ceny sa nezmenili ani vdôsledku dvojročnej záručnej lehoty.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podobne sa k zmenám cien stavia spoločnosť Lifeline. "Politika predaja zostáva rovnaká a vstup do únie nemá žiadny vplyv na ceny," vraví Mikuláš Cina, obchodný manažér firmy Lifeline. Neobáva sa, že na Slovensko prídu noví konkurenti, ktorí ich donútia znížiť ceny. "Konkurenciu sme tu už mali dávno pred Európskou úniou. Momentálne sa snažíme preniknúť do zahraničia, takže my budeme konkurenciou pre nich."

SkryťVypnúť reklamu

Obchodníci nemenili ceny ani pre zavedenie dvojročnej záručnej lehoty. Už predtým predávali na Slovensku rovnaké výrobky ako v zahraničí, kde dvojročná záruka platí už dávnejšie. "Značkový tovar je kvalitný a dvojročná záruka nie je žiadny problém," hovorí Cina.

V budúcnosti by sa ceny mali meniť len mierne. "Ceny budeme prispôsobovať podľa meniacich sa nákladov. Pre nás je lepšie predávať za nižšie ceny, ale konkurencia je dosť silná a to nás tlačí s cenami dolu," hovorí Cina.

Majiteľ spoločnosti Different Richard Pavlišin je presvedčený, že ceny by nemali rásť. "Budú sa držať na tejto úrovni a možno pôjdu nižšie." (pcs)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 319
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 844
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 685
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 203
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 677
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 398
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 736
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 568
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu