"Reklamu beriem ako nevyhnutnú súčasť dnešnej spoločnosti. Určite je potrebná aj v športe či kultúre. Viac ma však jej vysielanie hnevá, ako teší. Hlavne keď sa stále opakuje. Myslím si, že na niektoré reklamy sa míňa príliš veľa peňazí, ktoré by sa mohli zužitkovať v sociálnej sfére alebo inde. Sú aj také, ktoré mi pripadajú nevkusné Po ich odvysielaní vôbec nemám chuť kúpiť si prezentovaný tovar, pretože ma odrádzajú. Ak bežia počas filmu alebo priameho prenosu, prepnem na iný program."
Slávka Halčáková, herečka
"Podľa mňa je reklama veľký biznis a oblbovanie ľudí. Spotrebiteľ nemá možnosť zistiť, či ide o kvalitný výrobok. Ja ako herečka si vyberám, ktorej reklame dám svoj hlas. Ak beží reklama počas filmu, prepnem, alebo odchádzam od obrazovky. Aj keď reklamu nemám rada, priznávam, že som sa ňou už nechala zlákať a kúpila som si v televízii ponúkaný tovar, ktorý nebol až taký kvalitný, ako som si myslela."
Adriena Bartošová, speváčka
"Môj vzťah k reklame je viac-menej negatívny. Reklama sa nám vtiera do domácností. Neznášam manipuláciu s ľuďmi a až žasnem, ako reklama dokáže vnucovať spotrebiteľom rôzne nezmysly. Mrzí ma, že jej ustavične podliehajú toľké davy. Nevkusná reklama ma dokáže absolútne vyviesť z miery. Na druhej strane viem oceniť, keď je vtipná, inteligentná a ešte aj propaguje nejaký významný výrobok. Žiaľ, nestáva sa to často, pretože výrobcovia dobrých výrobkov sú malí a nemajú prostriedky na veľké kampane. Je pravda, že reklama ma upozornila na niektoré produkty, ale pri kúpe výrobkov sa riadim vlastným úsudkom."
Veronika Hložníková, módna návrhárka
"Reklama mi nevadí. Ak je nápaditá, zaujímavá, kvalitná a vie ma upútať, rada si ju pozriem. Skôr ma znervózňujú tie, ktoré sa stále dookola opakujú. Ak reklama beží počas filmu, nevadí mi to, aspoň mám čas odbehnúť si po jedlo, alebo niečo narýchlo vybaviť. Ak však beží častejšie, ako sa to stáva počas priamych prenosov, prepínam na iné programy. Reklama ma neovplyvňuje. Stále kupujem výrobky, o ktorých si myslím, že sú dobré. Nikdy ma nepresvedčila natoľko, že by som si hneď po jej odvysielaní išla prezentovaný výrobok kúpiť."
Pavol Hammel, spevák
"Som nadšenec reklamy. Bez reklamy by sa nedali organizovať žiadne významné kultúrne podujatia, alebo vydávať cédečká. Niekedy je to aj hlavný zdroj financovania, pretože sponzoring ešte nie je právne usporiadaný. Televíznu reklamu zaregistrujem, ale umožňuje mi ošúpať si jablko, namiešať drink, ísť na záchod. To je predsa senzačné. Reklamu v novinách nečítam, takže s ňou nemám problém."
(hab, jas)