Podľa prvých výsledkov z peoplemetrov najsledovanejšia Markíza

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Najsledovanejšou televíziou na Slovensku bola v uplynulý piatok, sobotu a nedeľu súkromná Televízia Markíza. Vyplýva to z prvých zverejnených výsledkov peoplemetrového ...

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Najsledovanejšou televíziou na Slovensku bola v uplynulý piatok, sobotu a nedeľu súkromná Televízia Markíza. Vyplýva to z prvých zverejnených výsledkov peoplemetrového prieskumu sledovanosti, ktoré agentúre SITA poskytla Laura Frankendorferová, exekutívna manažérka spoločnosti PMT, ktorá projekt uskutočňuje spolu s agentúrou TNS SK. TV Markíza v piatok pozeralo 32,2 percenta, v sobotu 32,4 percenta a v nedeľu 34,1 percenta z celkového počtu divákov sledujúcich televíziu v danom čase. Druhou najsledovanejšou televíziou bola verejnoprávna Jednotka Slovenskej televízie (STV) so sledovanosťou v piatok 22,5 percenta, v sobotu 18,3 a v nedeľu 17,2 percenta. Treťou najsledovanejšou je TV Joj s 13,3 percentami v piatok, 13,2 v sobotu a 13,8 percentami v nedeľu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Sledovanosť verejnoprávnej Dvojky sa od piatku do nedele pohybovala od 4 do 6,9 percenta, sledovanosť spravodajskej TA3 od 0,8 do 1,3 percenta z celkového počtu divákov sledujúcich televíziu. Slovenskí diváci venujú pozornosť aj vysielaniu zahraničných televízií. České stanice dostupné na území Slovenska zaznamenali sledovanosť od 11,1 do 13,7 percenta, maďarské stanice - od 7,1 do 8 percent a ostatné od 7,2 do 8,2 percenta.

Najsledovanejším programom na Jednotke boli sobotňajšie Góly-body-sekundy (14,6%) vysielané krátko pred 20:00. Na Dvojke bol najsledovanejší sobotňajší zápas ST extraligy medzi HK 36 Skalica a HC Košice (4,8%), ktorý sa začal krátko pred 18:00. Na Markíze boli najsledovanejšie nedeľné Televízne noviny (28%) a v TV Joj nedeľné Noviny (12,9%).

SkryťVypnúť reklamu

Do výskumu je zapojených 800 domácností, čo predstavuje viac ako 2600 jednotlivcov. Domácnosti vybrali podľa demografického zloženia, podľa spôsobu príjmu televízneho signálu a vybavenosti televíznou technikou. Vybraté domácnosti môžu byť súčasťou projektu maximálne štyri roky. Každoročne sa plánuje obmieňať približne 25 percent respondentov v projekte. Inštalované peoplemetre Taris 500 komunikujú prostredníctvom bezdrôtovej technológie GPRS.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 296
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 463
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 684
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 514
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 985
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 088
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 782
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 569
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu