Bratislava 21. októbra (TASR) - Začiatkom týždňa sa oproti víkendu zvýšil počet divákov súkromných televízií Markízy a JOJ, menej divákov prilákal prvý program STV.
Vyplýva to z výsledkov merania sledovanosti televízií peoplemetrami z prvých troch dní tohto týždňa, ktoré zverejnila spoločnosť PMT. Percentá si v pracovných dňoch zlepšila Markíza, ktorá v pondelok získala 35,8 percenta, v utorok 34,8 percenta a v stredu 31,7 percenta z celkového počtu divákov nad 12 rokov, ktorí si v danom čase sadli pred televíznu obrazovku. Druhou najsledovanejšou je Jednotka - prvý program STV, ktorú v pondelok sledovalo 18,9 percenta divákov, v utorok 17,7 a v stredu 18,6 divákov.
Nasleduje TV JOJ, ktorej sledovanosť v uvedených dňoch stúpla na 15 percent, potom 12,1 a 17 percenta. Na štvrtom mieste diváckej priazne je Dvojka, ktorú sledovali v pondelok 2,9 percenta divákov, v utorok štyri percentá a v stredu až 8,1 percenta. Spravodajskej TA3 venovalo v uvedených dňoch pozornosť 1,1 percenta divákov, potom 1,2 percenta.
České televízie získali od pondelka do stredy 11,2 percenta, 13,6 percenta a 9,6 percenta divákov, maďarské televízie 7,8 percenta, 8,5 a 7,5, ostatné si delili 7,3 percenta, 8,2 percenta a 6,3 percenta.