"Relácia Pošta pre teba dosiahla sledovanosť 15,8 percent a podiel na trhu 34,1 percent. Predbehla tak v sledovanosti obe komerčné stanice," hovorí člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Zahradník. Relácia tak bude pre veľký divácky úspech pokračovať aj v roku 2005. Podľa peoplemetrov dali diváci v sobotu príbehom o hľadaní blízkych ľudí, či lások prednosť pred reality show Dievča za milión, ktorej sledovanosť však narastá. Neľútostný boj mladých dievčat o post moderátorky mal sledovanosť 13,6 percent a podiel na trhu 29,1 percent. Doterajší líder na trhu TV Markíza skončila na 3. mieste s megakinom Jurský park, ktorého sledovanosť bola 11,4 a podiel na trhu 25,9 percent.
Podľa Zahradníka relácia Pošta pre teba patrí medzi najsledovanejšie programy STV, pričom od jej spustenia v januári tohto roku má sledovanosť rastúcu tendenciu. Jedno z prvých vydaní vo februári pritom vyvolalo škandál, keďže tu namiesto skutočných aktérov príbehu vystupovali profesionálni herci. STV sa potom ospravedlnila divákom i celej verejnosti.