Bratislava 23. novembra (TASR) - Benefičný koncert Hodina deťom nemá pre vedenie Slovenskej televízie takú sledovanosť, aby mu venovala svoj hlavný vysielací čas. Vyhlásila to dnes výkonná riaditeľka Nadácie deti Slovenska Lucia Štasselová na stretnutí s novinármi v predvečer už šiesteho ročníka organizovania pomoci deťom.
Podľa nej tým STV popiera svoj verejnoprávny charakter, keďže kladie pre nadáciu organizujúcu zbierku neprimerané podmienky. Tohtoročný mikulášsky koncert bude vysielať TV Markíza, pre ktorú na rozdiel od generálneho riaditeľa Richarda Rybníčka jeho sledovanosť stačí, dodala.
Projekt Hodina deťom má primerané motto - Nepúšťajme detské prosby jedným uchom dnu a druhým von, ale vyčistime si uši a učme sa naozaj počúvať. Darovanie časti svojho zárobku alebo zisku je podľa čestnej predsedníčky projektu Emílie Vášáryovej minimom, čo pre nastupujúcu generáciu môžeme z vlastnej vôle urobiť. Dôveru nadácie podľa jej mienky zvyšuje aj fakt, že za päť rokov zozbieraných takmer 57 miliónov korún rozdeľovali transparentne, regionálne rovnomerne a určite tým, čo financie najviac potrebujú.