Bratislava 23. novembra (TASR) - Pondelkovú reality show Slovenskej televízie (STV) Domáca horúčka so Zuzanou Belohorcovou sledovalo 17,3 percenta divákov a dosiahla tak podiel na trhu 32,7 percenta. Relácia Knockout na Markíze mala podiel 26,4 percenta a Inkognito na TV JOJ 19,53 percenta.
"Hlavná spravodajská relácia verejnoprávnej televízie Správy STV dosiahla v sobotu najvyššiu sledovanosť od spustenia peoplemetrového merania," uviedol dnes pre TASR člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Zahradník. Sledovalo ju 17,6 percenta divákov a dosiahla 38-percentný podiel na trhu. Nedeľňajší filmový megahit Gladiátor priniesol pre STV ďalší rekord, keď ho videlo 23,1 percenta divákov a stal sa tak najsledovanejším filmom od polovice októbra.
Podľa Zahradníka sa darilo aj vlastným formátom STV reláciám Extra a Zmenáreň, keď dosiahli sledovanosť 12,2 a 11,1 percenta. Obe relácie tak prekonali doterajšie vlastné rekordy sledovanosti.