Bratislava 28. novembra (TASR) - Piatkové vysielanie programu Slovenskej televízie (STV) Slovensko hľadá Superstar prekonalo svoj rekord sledovanosti, keď ho videlo 31,8 percenta divákov. Od prvého dielu tak vzrástla sledovanosť o 12 percent, čo predstavuje približne pol milióna divákov.
"Znamená to, že sa program stal doteraz najsledovanejšou šou na Slovensku od spustenia peoplemetrov," uviedol dnes pre TASR člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Zahradník.
Podľa neho rekordné hodnoty mal aj podiel na trhu, ktorý sa stabilne udržiava nad 50 percentmi. V piatkovom vysielacom čase Superstar dosiahol Milionár televízie Markíza podiel na trhu 22,3 percenta a televízia JOJ s programom Synovia a dcéry Jakuba Sklára takmer päťpercentný podiel.
"Úspech programu Slovensko hľadá SuperStar posilňuje celkovú pozíciu Jednotky na slovenskom televíznom trhu. V piatok dosiahla rekordný celodenný podiel na trhu 27,3 percenta," dodal Zahradník.