Bratislava 5. decembra (TASR) - Sledovanosť druhej časti piatkového programu Slovensko hľadá SuperStar dosiahla hodnotu 32,8 percent, čo znamená prekonanie hranice 1,5 milióna divákov.
"Napriek určitým obavám, že dôjde k poklesu sledovanosti nakoľko už hviezdna rota nie je nosnou súčasťou programu, šieste vysielanie programu posunulo hranice rekordu sledovanosti opäť vyššie," konštatoval člen manažmentu STV Branislav Zahradník. Program si tak udržiava pozíciu najsledovanejšej zábavnej šou na Slovensku od spustenia peoplemetrového merania sledovanosti. Rekordy dosiahlo piatkové vysielanie aj z hľadiska podielov na trhu. Všetky tri časti prekonali 50-percentnú hranicu podielu. Druhá a tretia časť dokonca prekonali doteraz neprekonanú 60-percentnú hranicu podielu, keď dosiahli hodnoty 61,2 percent a 62,2 percenta. Zvyšnú časť podielu do 100 percenta si rozdelili všetky ostatné televízie.
V piatok dosiahla Jednotka celodenný priemerný podiel na trhu 28 percent, čím sa začína dotýkať pozície doterajšieho lídra na trhu TV Markíza, ktorá dosiahla v piatok 29,7 percent. V hlavnom vysielacom čase od 19.00 do 22.00 hod. bola dominancia Jednotky z hľadiska priemerných podielov na trhu jednoznačná s 43,9 percenta. TV Markíza mala 24,7-percentný podiel a TV JOJ deväťpercentný podiel.
Najbližšie vysielanie programu Slovensko hľadá SuperStar v piatok 10. decembra bude posledným mixom záznamov. Porota stratí svoju rozhodovaciu právomoc a diváci spoznajú 50 postupujúcich, o ktorých osude už budú sami rozhodovať hlasovaním. Po prvý raz sa diváci budú môcť zapojiť do hlasovania už 17. decembra. Podľa Zahradníka v tejto etape očakáva STV ďalší rast sledovanosti programu.