Rokuje sa o zavedení peoplemetrového merania

BRATISLAVA 20. decembra (SITA) - Zavedenie peoplemetrového meranie sledovanosti televízií na Slovensku považujú predstavitelia televízie Global za veľmi dôležité. Ako informoval na dnešnej tlačovej besede generálny riaditeľ tejto televízie Richard Rybníče

k, o peoplemetroch rokovali už niekoľkokrát s ústredným riaditeľom Slovenskej televízie Milanom Materákom, ako aj zástupcami TA3. V súčasnosti s Materákom pripomienkujú konkrétne zmluvné riešenie zavedenia peoplemetrov. Predpoklad je taký, že by vzniklo občianske združenie alebo obchodná spoločnosť, v ktorých by mali zastúpenie jednotlivé televízne subjekty a v momente zmluvnej dohody by spoločne vyhlásili tender na prevádzkovanie peoplemetrov, konštatoval Rybníček.

Vladimír Železný v tejto súvislosti uviedol, že nemajú problém komunikovať aj s predstaviteľmi televízie Markíza. Podľa Železného by sa mali uskutočniť rokovania zástupcov všetkých televízií a ich právnikov o tejto veci. Nemyslí si, že by bolo dobré, keby sa nedohodli a fungovalo by viac peoplemetrových meraní. V takom prípade by bolo dôležité, koho uznajú agentúry predávajúce reklamu prípadne aj združenie značkových výrobcov. Podčiarkol ďalej, že peoplemetrové meranie je dôležité nielen pri predaji reklamy, ale aj pri správnom "programovaní" televízie.

Predstavitelia TV Global, ktorá bude od jari používať nový názov JOJ TV, informovali aj o tom, že zatiaľ zostane sídlo televízie v Košiciach. Počíta sa však s vybudovaním plnohodnotného televízneho štúdia, silného spravodajstva a obchodného oddelenia v Bratislave. Predaj reklamného času pre JOJ TV bude zabezpečovať spoločnosť Mag Media a.s., ktorá vznikne v januári. Na jej čele bude stáť Juraj Priečenský. Ten pôsobil ako výkonný riaditeľ spoločnosti Media Direction a predtým ako vedúci obchodného centra reklamy TV Markíza.



sy;bl

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 336
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 894
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 689
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 183
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 628
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 386
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 717
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 595
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu