Slovensko včera našlo svoju prvú SuperStar

Súťaž Slovensko hľadá SuperStar je už po finále. Slovenská televízia môže byť so sledovanosťou spokojná, diváci si prišli na svoje, súťažiacich na nejaký čas pozná celé Slovensko. Finalistom televízia nevypláca nijaký honorár, ale hradí náklady spojené .

FOTO SME - PAVOL MAJER

Súťaž Slovensko hľadá SuperStar je už po finále. Slovenská televízia môže byť so sledovanosťou spokojná, diváci si prišli na svoje, súťažiacich na nejaký čas pozná celé Slovensko. Finalistom televízia nevypláca nijaký honorár, ale hradí náklady spojené so šou - ubytovanie, dopravu a podobne. Podľa Branislava Zahradníka z vedenia STV začnú finalisti zarábať po skončení programu. "Finalisti sa behom roka môžu stať milionármi," odhaduje a je pravda, že už dnes je o mnohých veľký záujem.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Po skončení finále nebude STV manažovať ďalšie komerčné aktivity SuperStar ani z nich nebude mať príjem. Koncerty finalistov zabezpečuje agentúra Scream Artis Management, z predaja CD bude profitovať vydavateľstvo BMG. STV odvysiela záznam jedného zo šiestich koncertov šnúry, ktorá sa začne 24. apríla v Košiciach a skončí sa 2. mája v Bratislave.

Včera sa vo finále stretli Martina Šindlerová a Katka Koščová. Pred prenosom hovorili, že vlastne žiadna neprehrá. Dostať sa tak ďaleko je vraj víťazstvom oboch.

Ako sa skončil reprezentatívny prieskum

Ak by ste rozhodovali vy, ktorý z finalistov súťaže Slovensko hľadá SuperStar by sa stal jej víťazom?

20,4 % Martina Šindlerová

17,1 % Tomáš Bezdeda (3)

11,9 % Katarína Koščová

SkryťVypnúť reklamu

8.2 % Zdenka Predná (4)

4,6 % Miro Jaroš (6)

3,9 % Samo Tomeček (7)

3,4 % Peter Konček (8)

3,0% Robo Mikla (odišiel sám)

1,1 % Petra Humeňanská (10)

1,1 % Martin Kelecsényi (11)

0,3 Peter Kotuľa (9)

0,5 % žiadny z finalistov

24,3 % nesledujem súťaž

Reprezentatívny prieskum urobila pre denník SME agentúra MVK od 23. februára do 1. marca 2005 na reprezentatívnej vzorke 1200 respondentov. Vzorka je reprezentatívna podľa pohlavia, veku, vzdelania, regionálneho zastúpenia, národnosti a veľkosti sídla.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 692
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 084
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 887
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 741
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 530
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 395
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 053
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 777
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu