STV zaostáva za Markízou aj v príjmoch

Prieskumy viacerých mediálnych agentúr nasvedčujú, že veľkosť príjmov na slovenskom televíznom trhu dynamicky rastie - v porovnaní s minulým rokom približne trojnásobne. Podľa agentúry AISA Slovensko pred niekoľkými mesiacmi tvoril podiel televízie Markíz

a na trhu takmer 50 percent podiel STV 1 20 perc. a TV Nova 13 percent. Na základe vývoja slovenského reklamného trhu bolo možné odhadnúť, že celkový objem televíznej reklamy v roku 1997 dosiahne výšku 1,4 miliardy Sk. Otázkou bolo jeho prerozdelenie medzi jednotlivé televízne spoločnosti. Podľa dostupných údajov sa v prvom polroku 1997 v rámci STV realizovalo 220 mil. Sk, v TV Markíza 502 mil. Sk a v televízii VTV objem v rozmedzí 10-20 mil. Sk. Na základe aproximácie možno konštatovať, že do konca roku 1997 by mala Markíza získať približne 1 miliardu korún a STV 420 miliónov Sk. Z týchto údajov vyplýva, že STV v tomto roku získa necelých 30 percent, TV Markíza takmer 70 percent a VTV iba 2-3 percentá.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa týždenníka TREND (49/1997) v októbri dosiahli výdavky na reklamu rekordnú výšku 619 mil. Sk. Televízia Markíza v nich dominuje sumou 362 mil. Sk, pre STV platí suma vyše 65 mil. Sk. Porovnanie výdavkov na reklamu v období od januára do októbra 1997 je pre STV ešte deprimujúcejšie - výdavky na reklamu v TV Markíza dosiahli výšku 2,031 mld Sk, v STV 416 mil. Sk. Podľa autorky TRENDU túto rekordnú výšku "sčasti zapríčinili aj reklamné aktivity, ktoré nepredstavujú konkrétne investície do reklamy, ale podľa monitoringu sa do objemu reklamy započítavajú".

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 339
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 900
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 689
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 179
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 681
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 326
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 711
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 601
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu