Test: Zženštilí muži?

Päťdesiatroční muži chcú vyzerať akoby mali štyridsať, štyridsiatnici sa chcú podobať tridsiatnikom... Už dávno neplatí, že kozmetické výrobky používajú iba zženštilí muži! Mužská túžba uchovať si mladú a krásnu tvár je z roka na rok väčšia

.

1.V roku 1978 v USA nechali muži v pokladniciach kozmetických salónov 3 miliardy dolárov a v roku 2000 až 30 miliárd! Viete, ktoré krémy sa najviac tešili ich pozornosti?
a) opaľovacie krémy, ktoré chránia kožu pred starnutím
b) hydratačné krémy, ktoré bránia vysýchaniu pokožky
c) krémy proti nadmernému poteniu

2. Pena na holenie. Kupujú ju vlastne všetci, okrem tých, ktorí sa odmietajú holiť. Za "hladkú tvár" zaplatili Američania pred tridsiatimi rokmi 2,8 miliardy dolárov a v roku 2000 už 146 miliárd. Koľko percent mužov sa holí každý deň?
a) 30 percent
b) 65 percent
c) 85 percent

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

3. V posledných rokoch vody po holení zaznamenali absolútny boom. Ak za ne nechali Američania v obchodoch v roku 1970 iba 5,5 miliardy dolárov, v roku 2000 až 268 miliárd. Viete, aké vody a krémy po holení idú na odbyt najviac?
a) obohatené o vitamíny a liečivé bylinky
b) s mošusovou vôňou

4. Keby westernový hrdina počul, koľko sú súčasní Američania ochotní zaplatitť za mužské parfumy, zrejme by hneď začal strieľať. Američania v roku 2000 zaplatili za flakóny s pánskymi voňavkami 461 miliárd dolárov! Tušíte, čo je najväčším súčasným americkým hitom pri výbere parfumu?
a) jeho vôňa musí byť zladená s vôňou krému na holenie
b) muži používajú vo veľkom aj ženské vône
c) kupujú ich výlučne vo flakónoch bez aerosolových prípravkov

 

Správne odpovede: 1b, 2b, 3a, 4a  

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 521
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 106
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 264
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 667
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 159
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 023
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 807
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 531
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu