.
1.V roku 1978 v USA nechali muži v pokladniciach kozmetických salónov 3 miliardy dolárov a v roku 2000 až 30 miliárd! Viete, ktoré krémy sa najviac tešili ich pozornosti?
a) opaľovacie krémy, ktoré chránia kožu pred starnutím
b) hydratačné krémy, ktoré bránia vysýchaniu pokožky
c) krémy proti nadmernému poteniu
2. Pena na holenie. Kupujú ju vlastne všetci, okrem tých, ktorí sa odmietajú holiť. Za "hladkú tvár" zaplatili Američania pred tridsiatimi rokmi 2,8 miliardy dolárov a v roku 2000 už 146 miliárd. Koľko percent mužov sa holí každý deň?
a) 30 percent
b) 65 percent
c) 85 percent
3. V posledných rokoch vody po holení zaznamenali absolútny boom. Ak za ne nechali Američania v obchodoch v roku 1970 iba 5,5 miliardy dolárov, v roku 2000 až 268 miliárd. Viete, aké vody a krémy po holení idú na odbyt najviac?
a) obohatené o vitamíny a liečivé bylinky
b) s mošusovou vôňou
4. Keby westernový hrdina počul, koľko sú súčasní Američania ochotní zaplatitť za mužské parfumy, zrejme by hneď začal strieľať. Američania v roku 2000 zaplatili za flakóny s pánskymi voňavkami 461 miliárd dolárov! Tušíte, čo je najväčším súčasným americkým hitom pri výbere parfumu?
a) jeho vôňa musí byť zladená s vôňou krému na holenie
b) muži používajú vo veľkom aj ženské vône
c) kupujú ich výlučne vo flakónoch bez aerosolových prípravkov
Správne odpovede: 1b, 2b, 3a, 4a