Až 40 % investícií AssiDomän Packaging Štúrovo smeruje do ekológie

BRATISLAVA (SITA) - Spoločnosť AssiDomän Packaging Štúrovo, a.s., chce v budúcom roku získať certifikát ISO 14001 za ochranu a zlepšenie životného prostredia. Do ekológie chce investovať až 40 % z celkových investícií, ktoré sú 180 až 225 mil. Sk. Zaveden

ím nového organizačného členenia nastávajú zmeny, od ktorých firma očakáva zvýšenie zisku a rýchlejšiu a bezprostrednejšiu reakciu na trh a potreby zákazníkov. Zmenou organizačnej štruktúry spoločnosť podľa jej generálneho riaditeľa Mariána Slováka dosahuje lepšie výsledky. Od mája tohto roka sa náklady na vlastnú výrobu znížili o 7% a tento trend pokračuje. V tom istom období sa predaj zvýšil o 4,5 % a takisto sa zvýšila aj produktivita práce a zlepšili sa hospodárske výsledky. Zisk za polrok 1997 dosiahol 98 % zisku, kým v apríli tohto roka to bolo len 35 % zisku v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

AssiDomän Packaging Štúrovo pod týmto menom obchoduje od 16. septembra tohto roka, keď bolo zaregistrované nové obchodné meno spoločnosti. Nové meno pomohlo bývalému JCP Štúrovo pri rokovaniach so zákazníkmi a otvorilo nové možnosti obchodovania. Koncern vlastní 91,2 % akcií štúrovskej celulózky. Inovácie firma čerpá z veľkého rozvojového centra vo Švédsku, ktoré je domácou krajinou spoločnosti AssiDomän, ktorá pozostáva z 90 podnikov pôsobiacich v 14 štátoch a patrí medzi najsilnejšie koncerny svojho druhu. Skupina vlastní lesy v rozsahu 3,2 miliónov hektárov produktívnej lesnej plochy.

AssiDomän Packaging Štúrovo je najväčším slovenským producentom flutingu, vlnitej lepenky, kartonáže a asfaltových krytín. V súčasnosti zamestnáva vyše 2300 pracovníkov. Minuloročný obrat spoločnosti dosiahol výšku 3,442 mld Sk. Spoločnosť dosiahla za 1. polrok 1997 zisk 59,374 mil. Sk. Zisk spoločnosti v minulom roku predstavoval 24 mil. Sk.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 455
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 097
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 696
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 661
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 030
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 088
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 735
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 562
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu