Odtiaľ vchádzali hoteloví hostia i priaznivci vinárne v podzemí. Majiteľ komplexu Juraj Hruška sa rozhodol atmosféru komplexu postupne zmeniť. Za týždeň dostala celkom iný nádych kaviareň, ktorú Banskobystričania nazývajú Tchibo. Má drevenú podlahu, väčšie množstvo miest na sedenie a úplne inú ponuku kávy a sladkostí. Takisto za týždeň sa zmenil jedálny lístok vinárne. Už názov Bella Pasta naznačuje, že sú na ňom predovšetkým talianske cestoviny. Len v trochu inej úprave, na akú sú obyvatelia mesta zvyknutí. Začiatkom novembra bola dokončená pasáž vedľa celého komplexu, čím sa otvoril vstup do ďalších stredísk Arcade. La Craperie bude aj kaviarňou, ale s palacinkovou a umeleckou ponukou. Zatiaľ sú tu len karikatúrne portréty osobností z tvorby Jozefa Blechu, začiatkom decembra by sa však už mali podávať aj lahôdky. Vstup do tejto umeleckej kaviarne bude len cez pasáž, cez iný svet. Budú v nej obchodíky so sušenými kvetmi, s darčekovými predmetmi "s patinou". Umelecké drobnosti by mali byť už na predvianočnom trhu. V novom roku budú návštevníkom Arcade k dispozícii aj ďalšie dve strediská. Reštaurácia so špecialitami na rošte a nad fungujúcou štýlovou diskotékou aj štyri dráhy na bowling. Akousi bodkou za prestavbou celého komplexu, ktorý vznikol zo skladov muštu a sirupov, má byť sklenená strecha celej pasáže. Dovtedy by sa cez ňu mali Banskobystričania naučiť chodiť. A nielen preto, že im skráti cestu z námestia.
Autor: SME-klo