(MTN) amerického producenta Hala Uplingera ako aj združenie 50 súkromných televíznych staníc z celého sveta pod taktovkou americkej PBS. Podľa agentúry DPA obidve koncepcie majú rovnaký základ: chcú vysielať príchod silvestrovskej polnoci postupne vo všetkých 24 časových zónach, na ktoré je svet rozdelený. Rozdiel koncepcií je predovšetkým vo financovaní. Kým "združený" projekt PBS predpokladá, že každý partner zabezpečí nakrúcanie i prenos zo svojej oblasti do poolu na vlastné náklady, MTN chce mať všetko vo vlastnej réžii a hľadá významných sponzorov. Okrem toho chce svoj program oproti konkurencii vylepšiť tým, že v "hluchých časových zónach", ako je Atlantik, nechá križovať výletné lode, z ktorých potom v pravý čas zabezpečí prenos "miestneho Silvestra" na vlnách. Investície do projektu budú gigantické, mali by sa však vyplatiť. Očakáva sa totiž, že tento 24-hodinový superprogram budú sledovať na celom svete údajne až tri miliardy ľudí.