Orientáciu a filozofiu bratislavského vydavateľstva s mätúcim a odťažitým názvom - Prístrojová technika (PT), poodhalil v sobotu večer vydavateľ Albert Marenčin mladší spolu so spisovateľom Albertom Marenčinom starším a výtvarníkom Jurajom Mojžišom na prvom z vydavateľských večerov, ktorých tradíciu sa chystá v priestoroch Miestneho kultúrneho centra na Školskej ulici v Bratislave zapustiť moderátor Dado Nagy. Majiteľom PT je vydavateľ Marenčin, spolupracujúci s Marenčinom spisovateľom, ktorý mu prekladá rôzne lahôdky - nepreložiteľné texty a žije si pokojne mimo "literárneho popu". Sobotný večer bol teda plný Prístrojovej techniky, surrealizmu a jazzu (v podaní Matúša Jakabčica a Gaba Jonáša.) Čítali sa ukážky z Kráľa Ubu a poviedok Alberta Marenčina, konala sa maličká vernisáž jediného obrazu Marenčina - maliara. "Pété" tu predstavila svoju úrodu za štyri roky fungovania: okrem spomínaného Jarryho Kráľa Ubu a Marenčinových poviedok i eseje Paula Valéryho Zlé myšlienky a iné, knihu spomienok na Dominika Tatarku Ešte s vami pobudnúť a Filozofiu v budoári - knihu, ktorou tu práve Prístrojová technika predstavila Markíza de Sade nielen ako zvrhlíka, ale aj mysliteľa a filozofa (dovtedy tu vyšli len najbizarnejšie ukážky jeho diela). A vo svojej filozofii a zvláštnom marenčinovskom humore, ktorý sa prenáša z otca na syna - spochybňovať nedotknuteľné a sväté chce vydavateľstvo pokračovať aj ďalej. Ďalšími pripravovanými titulmi kuchyne Prístrojovej techniky sú napríklad dve knižky Egona Bondyho, ale aj výtvarná publikácia Juraja Mojžiša: Albert Marenčin - Koláže 1942-92.