Po dlhom očakávaní sprevádzanom masívnou reklamnou kampaňou sa nám v sobotu o siedmej večer predstavila svojím "jedálnym lístkom" televízia Markíza. Na vstup do domácností si zvolila 90-minútový strihový program, v ktorom sa snažila ukázať, že v jej programoch nebude chýbať nič. V rýchlom slede sa na obrazovke striedali najznámejšie tváre všetkých generácií a žánrov tak, aby oslovili všetkých členov rodiny. (Tvorcovia programu sa dokonca spoľahli na zvučnosť mien vystupujúcich tak dokonale, že sa neunúvali predstaviť nikoho okrem dvoch vari najznámejších - Alberta Sordiho a Giny Lollobrigidy.) Vo svojich príhovoroch a želaniach takmer všetci žičili "novorodencovi" do života najmä dve veci: veľa divákov a objektivity. K sľubovanej objektivite sa vyjadril vo svojom pozdrave asi najtrefnejšie režisér Menzel, ktorý na Slovensko odkázal: "Dôležité je, aby ste sa nestali čousi slúžkou..." No a s divákom - ak má Makíza čo len trochu ctižiadosti - by problémy byť nemali. Stať sa v súčasnosti na slovenskom televíznom nebi dámou nie je až taká ťažká úloha. Ak to so sľubom, ktorý v sobotňajšom zostrihu dala divákom, myslela Markíza vážne, teda, že bude každý deň od rána do večera profesionálna, zábavná a objektívna, máme sa na čo tešiť. Bude totiž zo slovenských staníc jediná. Či sľub naozaj splní a nezostane nič dlžná svojmu urodzenému pôvodu, sa ukáže už v najbližších dňoch.