Regióny a mestá sa snažia opäť prilákať turistov z ČR

BRATISLAVA, BRNO (SME - ru) - Výhodnosť znovuzískania českej klientely si u nás uvedomuje čoraz viac regiónov a miest. Nie náhodou si preto nenechalo ujsť účasť na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Go `98 a jeho sprievodnej výstave Region tour, ...

BRATISLAVA, BRNO (SME - ru) - Výhodnosť znovuzískania českej klientely si u nás uvedomuje čoraz viac regiónov a miest. Nie náhodou si preto nenechalo ujsť účasť na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Go `98 a jeho sprievodnej výstave Region tour, ktoré sa včera otvorili v Brne, 84 subjektov zo SR formou priamej prezentácie a ďalšie desiatky sprostredkovane cez propagačné materiály. "Chodiť na takéto výstavy je už nevyhnutnosť," hovorí pracovníčka v expozícii Združenia regiónu Spiš. "Máme čerstvú skúsenosť z Poznanského veľtrhu z novembra, kde sme rozhodili cenové ponuky a na Silvestra už nám poľské cestovky posielali klientov. Brno chceme zužitkovať na prinavrátenie českých turistov," dodáva. Samozrejmosťou sa stalo i združovanie finančných prostriedkov. "Neboli by sme tu, keby nám neponúkol účasť vo svojom stánku žilinský Dom techniky, nemali by sme dosť peňazí," vysvetľuje Ľubomíra Zdzieblová za Regionálne združenie cestovného ruchu Horná Nitra, ktoré je v expozícii jedným zo siedmich spoluvystavovateľov zastrešených spomínaným Domom techniky. Celkove sa na oboch brnianskych výstavách zúčastňuje 926 vystavovateľov (o 13 % viac ako vlani) z 36 štátov (vlani 26). Po prvýkrát sú medzi expozíciami cestoviek zastúpené aj dva nemecké giganty Neckermann a TUI. Ako sa vyjadrili organizátori, dosiaľ nebývalý záujem zahraničných vystavovateľov o toto podujatie vyvolal fakt, že zahraničné subjekty vycítili príhodnú dobu pre vstup na tento trh otrasený po vlaňajšom krachu veľkých českých touroperátorov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - ru

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 298
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 113
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 264
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 668
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 346
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 010
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 792
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 527
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu