Začalo sa súperenie o pozície - nová etapa vo vývoji veľkoplošnej reklamy

BRATISLAVA (SME - gub) - Koncom roka došlo k obchodu, ktorý si väčšia časť verejnosti neuvedomila. Majiteľom billboardov spoločnosti Reblok sa stala firma Akzent media, súčasť naddnárodnej siete firiem vonkajšej reklamy. Po tejto transakcii sa stala ...

BRATISLAVA (SME - gub) - Koncom roka došlo k obchodu, ktorý si väčšia časť verejnosti neuvedomila. Majiteľom billboardov spoločnosti Reblok sa stala firma Akzent media, súčasť naddnárodnej siete firiem vonkajšej reklamy. Po tejto transakcii sa stala Akzent media najväčším účastníkom v tomto odvetví reklamy, ktoré bude najmä pred blížiacimi sa voľbami veľmi sledované. Spoločnosť vlastní 2200 plôch na vyše 1200 stanovištiach. Kúpou si Akzent media vyriešila doteraz najboľavejší problém - jej billboardy boli situované zväčša pri komunikáciách, Reblok vlastnil lukratívne priestory v mestských centrách. "Obchod roka", za ktorý obe firmy transakciu považujú, umožňuje kupcovi rozšíriť ponuku pre zákazníkov. Riaditeľka Akzent media E. Kráľovenská pokladá tento akt za bežný. Podľa jej názoru je už sieť billboardov dostatočne hustá. V prvej fáze všetky firmy ešte objavovali nové priestory, kde sa dali stavať stojany, dnes sa už vo vnútri tohto odvetvia bojuje o priestory, ktorých zásoby sú vyčerpané. Podľa nej prichádza obdobie pozičného súperenia, boja o prerozdelenie vplyvu a miesta na trhu. Firmy sa budú alebo zlučovať, alebo tie, ktoré budú finančne silnejšie, budú jednoducho skupovať plochy od konkurencie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-gub

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 331
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 866
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 688
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 198
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 556
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 503
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 728
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 578
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu