Jozefa Paczelta vo funkcii šéfa volebného štábu SDK by mal nahradiť Ľudovít Černák

BRATISLAVA (SME - rk) - Na Rade Slovenskej demokratickej koalície sa včera večer malo rozhodnúť o obsadení šéfa volebného štábu. Z kuloárov už viac dní prenikali informácie, že by ním mal byť podpredseda Demokratickej únie Ľudovít Černák, hoci hovorca ...

BRATISLAVA (SME - rk) - Na Rade Slovenskej demokratickej koalície sa včera večer malo rozhodnúť o obsadení šéfa volebného štábu. Z kuloárov už viac dní prenikali informácie, že by ním mal byť podpredseda Demokratickej únie Ľudovít Černák, hoci hovorca SDK M. Lengyel pre agentúru SITA včera povedal, že "zatiaľ by bolo predčasné akýmkoľvek spôsobom precizovať rozhodnutie Rady SDK". Dodal však, že okrem šéfa volebnej kampane by malo byť známe aj meno novej agentúry, ktorá bude robiť pre SDK volebnú kampaň. Ľudovít Černák by mal do funkcie nastúpiť po Jozefovi Paczeltovi, ktorý z nej odstúpil po známej afére so spolupracovníčkou A. Hosťoveckou, ktorá ponúkala viacerým novinárom finančné ohodnotenia za pozitívne články o SDK, čo priznala aj pre denník SME. V utorok však A. Hosťovecká pre agentúru SITA vyhlásila, že "žiaden takýto zoznam novinárov, ktorí by prostredníctvom mojej agentúry informovali neobjektívne v prospech SDK, nikdy neexistoval a ani neexistuje". Vo svojom vyhlásení takisto tvrdila, že novinárov kontaktovala v rámci činnosti svojej agentúry s iným cieľom, ako je pozitívne prezentovanie SDK. Zoznam novinárov, publikovaný Tlačovou agentúrou SR a akýkoľvek iný zoznam v tejto súvislosti označila za dezinformáciu namierenú proti SDK a slobodne píšucim žurnalistom. Na tlačovej besede SDK v stredu M. Dzurinda vyhlásil, že sa o novom šéfovi volebného štábu rozhodne vo štvrtok a pripustil, že by ním mohol byť aj aktívny politik. Nominovanie Ľ. Černáka sa dáva v politických kruhoch do súvislosti so skutočnosťami, že lídrom SDK je zástupca KDH a že v radoch DU boli výhrady voči výsledkom práce volebného štábu J. Paczelta už pred aférou s A. Hosťoveckou. Na tlačovke v stredu líder SDK neuviedol presné vyčíslenie finančnej straty, ktorú spôsobilo ukončenie spolupráce s agentúrou Paczelt, avšak prisľúbil, že keď ho budú vedieť, tak ho zverejnia. Rovnako mali byť zverejnené aj objemy a zdroje, odkiaľ bude SDK čerpať financie pre volebnú kampaň.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - rk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 130
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 5 805
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 242
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 670
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 809
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 991
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 776
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 508
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu