Výrobca piva, ktoré som si obľúbil, neponecháva nič na náhodu. Každú chvíľu organizuje nejakú lákavú hru s cenami. Jeho najnovší marketingový ťah som objavil, keď som si nedávno otvoril pivo. Na vrchnáku bolo zvnútra napísané: Ďakujeme, nevyhrali ste, skúste šťastie znova. Z etikety som sa dozvedel, čo som nevyhral: nejaký zájazd a iné veci. Ale ja som si predsa už svoje vyhral. Vypiť si chladné pivo na konci poctivo prežitého, namáhavého dňa uprostred kruhu blízkych ľudí, pri dobrej muzike a s dobrou knižkou v ruke - či to nie je dosť? Nebudem teda skúšať šťastie inde a znova, vážený výrobca piva. Ale vaše pivo budem kupovať aj napriek tomu. Pretože patrí k môjmu malému, súkromnému pocitu pohody a šťastia.