Bérešom získal tretie miesto (Bertone bol vtedy druhý) a vlani s E. Bertonem stáli na najvyššom stupni. E. Bertone zasa so svojím najčastejším spolujazdcom M. Chiapponim získali primát už na 25. ročníku Barum Rallye v roku 1995. Pod tohtoročné pokračovanie jedného z najatraktívnejších motoristických podujatí Barum Rally sa podpísalo 144 prihlásených posádok, pričom veľa nechýbalo, aby padol rekord 145 prihlásených aktérov z roku 1994. Pravda, na štart piatkovej I. etapy sa ich postavilo "len" 125. K najväčším favoritom pri neúčasti majstrov Slovenska (Drotár - Bánoci) a Česka (Milan Dolák) bol už pred štartom vlaňajší obhajca Bertone na Toyote Celica GT 4, ktorému sa v slovenskom šampionáte snaží dýchať na chrbát senické duo Béreš - Kurus. Pravda, na najvyššie priečky pomýšľala aj vedúca posádka českého šampionátu Křeček - Krečman (Ford Escort Cosworth), alebo továrenské posádky mladoboleslavskej Škody Motosport Sibera - Gross, Starý - Šlambora a ďalší. V poslednej chvíli ochorel Siberov spolujazdec Gross a nahradil ho Karel Jirátko. Sibera s Bertonem divoko zápasili už od prvých metrov tohtoročnej zlínskej rely, pričom im dobre sekundoval aj J. Béreš z Transpetrolu Senica na Toyote Celica GT 4, ktorý však v sobotu pokračoval s prepáleným piestom. Siberova Octavia sa v Kopřivnici zastavila pre poruchu prevodovky. "Som šťastný, že sa nám podarilo zopakovať vlaňajšie víťazstvo. Všetko dobre dopadlo, aj keď ráno sme si ešte neboli stopercentne istí," povedal v cieli E. Bertone. M. Koči: "Na najdlhšej RS Hostašovice - Hluzov sme mali defekt a stratili cenné sekundy. V posledných úsekoch sme však už išli na istotu." Posádky absolvovali dovedna 710 kilometrov a na 11 úsekoch 20 rýchlostných skúšok v celkovej dĺžke 248 kilometrov, pričom len päť percent tvorila šotolina.
Výsledky 28. ročníka Barum Rally: 1. Bertone - Koči (Styllex Tunning B.E.I.V. - Toyota Celica) 2:20:0,16 h, 2. Křeček - Krečman (Benzina Mogul Team - Ford Escort Cosworth) 2:21:10,1, 3. Starý - Šlambora (Škoda Motorsport - Škoda Octavia Kit Car) 2:21:45,6, 4. Trojan - Vodička (AK JOKA Team - Toyota Celica) 2:22:43,4, 5. Štolfa - Fanta (Czech National Team - Citroen Saxo) 2:22:45,1, 6. Béreš - Kurus (Transpetrol Senica - Toyota Celica GT 4) 2:25:22,4.