Pre STV sú spoty s Jágrom, Demitrom, Šeďovou a ďalšími iba masírovaním mozgov

BRATISLAVA (SME - rf) - Pre verejnoprávnu Slovenskú televíziu (STV) sú spoty "Volím, teda som", ktoré majú povzbudiť prvovoličov k účasti na voľbách, iba "masírovaním mozgov". Spoty vyrobilo Občianske združenie Hlava 98 a vysiela ich asi 20 súkromných ...

BRATISLAVA (SME - rf) - Pre verejnoprávnu Slovenskú televíziu (STV) sú spoty "Volím, teda som", ktoré majú povzbudiť prvovoličov k účasti na voľbách, iba "masírovaním mozgov". Spoty vyrobilo Občianske združenie Hlava 98 a vysiela ich asi 20 súkromných rozhlasových staníc a TV Markíza. Ide o spoty, kde oslovený, zväčša verejne známy mladý človek, hovorí, prečo pôjde voliť. V spote sa objavujú napríklad hokejisti Jaromír Jágr, Pavol Demitra, druhá najlepšia snoubordistka sveta Jana Šeďová, skupina Hex a podobní. STV odvysielala dva príspevky, ale potom podľa Vladimíra Taliana zo združenia Hlava 98, zástupca generálneho riaditeľa STV Štefan Dlugolinský vysielanie príspevkov zastavil, pretože "…ide o masírovanie mozgov". Neskôr bol Š. Dlugolinský ochotný pristúpiť na odvysielanie, ale s podmienkou, že spoty stiahne TV Markíza. Ešte väčší problém však nastal v súvislosti s krádežou scenára jedného zo spotov. Hlava 98 chcela pripraviť spot s pracovným názvom Blondínky, ktorého hlavnou myšlienkou bolo, že aj blondínky budú voliť a brunetky podporujú blondínky. Malo ísť o vtipný, odľahčený spot, mierený predovšetkým na skupinu prvovoličov vo veku od 18 do 22 rokov. Podľa V. Taliana však scenár a myšlienku apolitického spotu ukradla NEI Eriky Vincourekovej a nakrútila ho ako svoj spot, ktorý používa v predvolebnej kampani a blondínky v ňom tvrdia, že budú voliť NEI. Ako uviedli predstavitelia Občianskeho združenia Hlava 98, po zväčšení obrazu s blondínkou, ktorá hovorí, že aj "blondínky budú voliť NEI", navyše podľa otvárania úst zistili, že pôvodne spot nakrútili s textom "blondínky budú voliť HZDS", a bol teda nakrútený pre vládne hnu- tie. Potvrdili to aj odborníci - logo- pédi a nepočujúci, ktorí dokážu čítať z pier.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  6. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  7. Probiotiká nie sú len na trávenie
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 401
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 006
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 695
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 303
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 089
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 681
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 659
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 633
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu