Slovakiatour odštartoval neľahkú sezónu

Výkvet slovenských cestoviek, slušné zastúpenie zahraničných turistických subjektov, ale na druhej strane znateľný pokles v účasti regiónov sú charakteristické pre tohtoročný Slovakiatour, medzinárodný veľtrh cestovného ruchu, ktorý otvorili včera v ...

Výkvet slovenských cestoviek, slušné zastúpenie zahraničných turistických subjektov, ale na druhej strane znateľný pokles v účasti regiónov sú charakteristické pre tohtoročný Slovakiatour, medzinárodný veľtrh cestovného ruchu, ktorý otvorili včera v bratislavskej Inchebe. Nebyť invenčnej expozície Malokarpatského regiónu, hornej Nitry a niekoľkých ďalších regionálnych vystavovateľov, návštevník, bažiaci po turistických atraktivitách Slovenska, by sa tu nemal kam podieť. Situáciu čiastočne vylepšuje Slovenský zväz vidieckeho turizmu a agroturizmu so svojou rozložitou "kolibou" so štýlovým posedením. Mnohé cestovné kancelárie na svojej nákladnej veľtržnej prezentácii viditeľne nešetria. Mnohé netaja, že majú pred sebou komplikovanú sezónu. "Niektoré ceny našich zájazdov stúpli o 10, iné o 20 percent, niektoré nešli hore vôbec," hovorí Dušan Muňko, riaditeľ CK Satur, ktorú včera, v úvodný deň veľtrhu, vyhlásil časopis Cestovateľ za víťaza ankety o najobľúbenejšiu cestovnú kanceláriu. Podľa Muňka ďalším závažným faktorom je neprehľadná situácia okolo Slovenských aerolínií, ktoré dosiaľ nedostali licenciu, ale mnohé cestovky už s nimi podpísali zmluvy. Satur zatiaľ nie. Vyčkáva. "Naše ceny sa zvýšili len o 6 percent," usmieva sa riaditeľ piešťanskej CK Fifo Tibor Bajaník. Ako prezradí, Fifo začal s predajom letnej sezóny ešte vlani v novembri a doteraz už má 8 tisíc predaných miest. Alfa travel zvýšil ceny do Bulharska o 300 korún na osobu, Aquamarin zdražel o 10-15 percent, rovnako aj Intermedial. Seneca Tours ohlasuje poskočenie cien o 5-15 percent, Sorea o 5-10 percent, Kartágo tours zase informuje, že hladina ich najlacnejších zájazdov sa cenovo neposunula. Nejedna CK ponúka veľtržné zľavy. Treba prísť a porovnávať...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

TÁŇA RUNDESOVÁ

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 108
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 504
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 184
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 549
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 438
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 226
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 940
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 874
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu