Po Kino Ikone č. 1, ktorý vyšiel začiatkom apríla 1999, vyjde onedlho druhé číslo časopisu pre vedu o filme a pohyblivom obraze. Tak ako aj prvé číslo ponúkne výber z filmovej teórie a kritiky domácej aj zahraničnej proveniencie. V rámci štúdií sa v tomto čísle vykryštalizovali tri tematické okruhy. Prvý, venovaný obrazu, sa začne heslom zo Slovníka filmových pojmov od známej poľskej filmologičky Alicje Helmanovej. Problematike (filmového) obrazu, vzťahu viditeľného a neviditeľného sa venujú aj texty Mirka Petříčka jr. (Poststrukturalizmus a výtvarné umění) a Marka Bičkoša (O ikonických znakoch). Ďalšou témou bude (francúzska) nová vlna. V spolupráci s redakciou Cahiers du Cinema sa v tomto čísle objavia napríklad texty Serga Daneyho a Stephana Bouqueta, prípadne Jeana-Luca Godarda. Tretí okruh je venovaný telu a telesnosti. Číslo uzatvára mikropríloha Alberta Marenčina, surrealistická filmová poviedka Bahno.