Bratislava 30. augusta (TASR) - Televízia JOJ počas minulého týždňa zaznamenala historicky rekordný podiel 18,2 percenta v hlavnom vysielacom čase od 19.00 do 22.00 hodiny. Táto hodnota je najvyššia od zavedenia peoplemetrového merania v októbri 2004.
TV JOJ dosiahla rovnaký podiel ako Jednotka STV (obe 18,2 percenta), kým televízia Markíza získala podiel 30,5 percenta v rovnakom čase.
Sledovanosť v hlavnom vysielacom čase je pre televízie veľmi dôležitá, keďže práve vo večerných hodinách sa generuje najviac príjmov z vysielania reklamy.
V uplynulom týždni divákov TV JOJ najviac zaujal utorkový postup Artmedie Bratislava do hlavnej fázy Ligy majstrov, Noviny a staršie filmy Dirty dancing a Fontána pre Zuzanu 3.
TV JOJ od 5. septembra osloví divákov jesennou programovou štruktúrou. Novinkami, okrem projektu VyVolení, budú relácie Soňa talkshow, Ranné noviny, Sexi telá, JOJ-to musíte vidieť a Ruším Ťa!.
Od novej programovej štruktúry si TV JOJ sľubuje zvýšenie celodenného týždenného podielu minimálne o dva percentuálne body (súčasná hodnota je 15 percent). TASR dnes informoval riaditeľ pre PR & promotion Ľudovít Tóth.