Autodiagnostický dotazník pre učiteľov
1. Pokúste sa zhodnotiť celkovú úroveň vyučovacej hodiny.
2. Posúďte, či bol váš výkon na vyučovacej hodine ovplyvnený prítomnosťou hospitujúceho.
3. Dosiahli ste na vyučovacej hodine cieľ/ciele, ktoré ste si stanovili?
4. Boli stanovené ciele v súlade s platnými učebnými osnovami?
5. Bol obsah učebnej témy v súlade s platnými učebnými osnovami?
6. Ako hodnotíte náročnosť učiva pre žiakov?
7. Vyjadrite percentuálny podiel organizačných foriem uplatnených na vyučovacej hodine.
8. Ktorý z uvedených činiteľov vám spôsobil ťažkosti v príprave na vyučovaciu hodinu?
9. Poskytli ste žiakom príležitosť na aktívnu a samostatnú činnosť?
10. Podarilo sa vám vytvoriť na vyučovacej hodine dobrú pracovnú atmosféru?
11. Umožnili ste žiakom podieľať sa na riadení vyučovacieho procesu?
12. Čo sa vám na vyučovacej hodine najviac podarilo?
13. Čo sa vám najviac nepodarilo?
14. Vyskytla sa na vyučovacej hodine nepredvídaná alebo prekvapujúca situácia, ktorá vám spôsobila ťažkosti, problémy, nepripravenosť na problém a podobne?
15. Čo by ste zmenili vo svojom konaní, ak by sa vyučovacia hodina mala opakovať?
Zdroj: Štátna školská inšpekcia