Český Mediaresearch má záujem realizovať peoplemetre v SR
PRAHA 6. marca (SITA) – Česká spoločnosť Mediaresearch nevylučuje, že by sa zúčastnila na tendri na realizátora projektu peoplemetrového merania sledovanosti televízií na Slovensku, pokiaľ tento tender niekto vypíše. Zároveň však odmietla špekulácie, žeby
SITA
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
chystala pre novú slovenskú televíziu Joj jej vlastné peoplemetrové meranie sledovanosti.
Výkonná riaditeľka spoločnosti Irena Ebermannová nevylúčila, že pokiaľ sa vypíše tender, Mediaresearch sa na ňom zúčastní, pretože Slovensko považuje za zaujímavý trh. Podľa technického riaditeľa Mediaresearch Michala Jordana zatiaľ ich nikto neoslovil. "Na Slovensku sme boli, aby sme vylúčili špekulácie, ktoré sa o našom projekte a spoločnosti šírili," dodal pre agentúru SITA.
Mediaresearch zvíťazila v minuloročnom tendri českej Asociácie televíznych organizácii na realizátora peoplemetrového projektu v rokoch 2002 až 2007. Koncom apríla tak nahradí doterajšieho prevádzkovateľa peoplemetrov v ČR, spoločnosť Taylor Nelson Sofres.