Šot pod názvom Neuveriteľné ceny Renaultu sa odohráva v ústave pre duševne chorých a herci v ňom zobrazujú "bláznov". Sťažnosť naň podala Liga pre duševné zdravie, podľa ktorej parodovanie ľudí psychicky chorých v danej reklame podporuje stereotyp vnímania duševne chorých ako bláznov a zosmiešňuje ich.
V rozpore s etickým kódexom je aj reklamný rozhlasový šot Zbavte sa ho, privezte ho k nám od Škody Auto Slovensko o majiteľovi, ktorý so svojím pravdepodobne už starším psom a ojazdenou škodovkou dorazí do lesa. V reklame je podľa rady použitý kontroverzným spôsobom a bez záverečného dovysvetlenia príbehu - dialóg majiteľa so psom, obsah ktorého ponecháva poslucháča v domnienke, že majiteľ chce ponechať psa v lese. Sťažnosť na šot podala Sloboda zvierat, podľa ktorej reklama navádza na neetické správanie.