V záujme oslovenia širšieho okruhu zákazníkov a plynulého rastu v danej komodite, sieť intenzívne jedná s ďalšími možnými, tzv. sieťovými dodávateľmi fototechniky pre členské predajne EURONICS, napr. Canon, Nikon.
EURONICS v roku 2006 rozširuje svoje produktové portfólio o produkty IT technológií. Podľa údajov z posledných rokov možno konštatovať na slovenskom trhu výraznejší nárast predaja značkových počítačov, na ktoré sieť zameria svoju pozornosť. Záujem spotrebiteľa je orientovaný predovšetkým na mobilné riešenia oproti fixným stolovým. Preto dôraz bude kladený najmä na ponuku značkových notebookov a príslušenstva pre pohodlnú mobilnú komunikáciu spotrebiteľa. V ponuke budú zastúpené tiež desktopy, vreckové počítače, periférne zariadenia, softvér.
Slovenská sieť v záujme širšej ponuky sortimentu a služieb pre svojich zákazníkov vyvíja v súlade s celoeurópskym EURONICS systematické aktivity spojené s postupným zavádzaním nových produktov na pulty vlastných predajní.