Prax ako základ vzdelávania

* Na začiatku roku začala pôsobiť na našom trhu v oblasti vzdelávania a tréningov nová tréningová spoločnosť the Best team. Zástupcov the Best teamu Juraja Pelca a Pavlíny Pelcovej sme sa spýtali, čo ich viedlo k myšlienke začať svoje aktivity práve ...

* Na začiatku roku začala pôsobiť na našom trhu v oblasti vzdelávania a tréningov nová tréningová spoločnosť the Best team. Zástupcov the Best teamu Juraja Pelca a Pavlíny Pelcovej sme sa spýtali, čo ich viedlo k myšlienke začať svoje aktivity práve v oblasti vzdelávania a tréningov.

J. Pelc: „Bola to predovšetkým chuť a potreba odovzdávať získané praktické zručnosti, skúsenosti a vedomosti ďalším obchodným spoločnostiam. Chceme využiť tieto skúsenosti a naučiť členov jednotlivých obchodných tímov pravidlá a taktiky, ktoré fungujú nielen v obchodnej činnosti, ale takisto aj v akomkoľvek rokovaní.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

* Aké skúsenosti ste počas svojej spomínanej praxe získali?

P. Pelcová: „Je to zaujímavý prierez obchodným oddelením, pretože členovia nášho tímu získali prax zo všetkých úrovní predaja počínajúc pozíciou obchodného zástupcu až po pozíciu obchodného riaditeľa divízie v nadnárodnej spoločnosti. Dôležitou súčasťou sú určite skúsenosti aj z marketingovej, ale predovšetkým tréningovej praxe. Tento vývoj považujem za neoceniteľnú školu. A práve tieto skúsenosti sú teraz prakticky stavebným kameňom the Best teamu.“

* Veľký dôraz kladiete na tréningovú prax. Prečo?

J. Pelc: „Pretože to bola dôležitá súčasť praxe. Členovia the Best teamu mali príležitosť podieľať sa na vzniku tréningového oddelenia, venovať sa prípravám tréningov, ale hlavne trénovať celý obchodný tím a takto získavať množstvo skúseností nielen z tréningových programov, ale aj tréningu v teréne.“

SkryťVypnúť reklamu

* Čím hlavne chcete vašich zákazníkov zaujať?

J. Pelc: „Za tri veľké plus považujem predovšetkým praktické skúsenosti členov tímu s predajom, veľmi dobrú znalosť slovenského a českého trhu a vlastné skúsenosti s tréningom obchodného oddelenia.“

* Aké tréningové programy ponúkate?

P. Pelcová: „Vychádzame predovšetkým z praxe, a preto chceme zákazníkom ponúknuť relatívne menší počet okruhov tréningu, ale s profesionálnym spracovaním. Naša činnosť je rozdelená do dvoch oblastí - tréningové a konzultačné programy. Tréningové programy zahŕňajú tréningy pre obchodných zástupcov a to: Predajné zručnosti, Predajné zručnosti pre pokročilých, Merchandising a tréningový program pre nižší až stredný manažment Manažérske zručnosti. V konzultačných programoch zákazníkom ponúkame Field Training a Analýzu tréningových potrieb.“

SkryťVypnúť reklamu

* Akou formou vediete tréningové programy?

J. Pelc: „Zvolili sme interaktívnu formu, kde majú účastníci možnosť zapájať sa do mnohých individuálnych i skupinových úloh, vyskúšať si síce obávané, ale zato účinné prípadové štúdie a hranie scénok pred kamerou s následným rozborom, ako aj veľa ďalších aktivít počas tréningu. Cieľom tréningu nie je prednáška, ale aktívne zapájanie sa účastníkov prostredníctvom našich otázok tak, aby na čo najväčší počet riešení prišli sami. Je to forma pre nás samozrejme náročnejšia, ale účastníci si z tréningu odnesú oveľa väčšie množstvo informácií, riešení, návodov, pretože sa na nich sami podieľajú. Na záver tréningu každý účastník obdrží manuál so základnými poznatkami z tréningu, akýsi ťahák, ktorý môže využiť priamo v praxi.“

SkryťVypnúť reklamu

* Ktorým zákazníkom je ponuka určená?

P. Pelcová: „Ponuka je určená obchodným spoločnostiam pôsobiacim na našom trhu, nevynímajúc ani tie menšie z hľadiska počtu zamestnancov. Chceme využiť svoje skúsenosti zo slovenského, ale aj z českého trhu, a preto ponúkame spoluprácu obchodným spoločnostiam z celého Slovenska bez ohľadu na ich lokalitu vrátane ich dcérskych či sesterských spoločností v Českej republike.“

(r)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 527
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 192
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 861
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 972
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 749
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 794
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 477
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu